Read amazing Story in Urdu.Amazing kahaniyon ka bab ek shaandar bab hai.Her story sy aur safhay sy apko ak naya aur har parhne mein kuch anokha sikhne ko milta hai.Amazing story in urdu ka safar tay karo, aur ap khud ko suljhay hue ehsaasat ki anokhi symphony mein payoge.Aur her story sy ak alag aur best lesson mely ga.

طوطا اور سوداگر

ایک دفعہ ایک سوداگر تھا جس کے پاس ایک طوطا تھا۔ وہ طوطا بہت ذہین تھا اور انسانوں کی طرح باتیں کرتا تھا۔ سوداگر کو اپنے طوطے سے بہت پیار تھا۔

ایک دن سوداگر تجارت کے لیے سفر پر نکلا۔ اس نے اپنے طوطے سے کہا کہ وہ اس کے لیے کوئی تحفہ لائے گا۔ طوطے نے کہا کہ اگر آپ کسی جنگل میں سے گزریں تو وہاں کے طوطوں کو میرا سلام کہنا اور کہنا کہ میں پنجرے میں قید ہوں اور تم آزاد ہو۔

سوداگر سفر پر نکلا اور کچھ دنوں بعد ایک جنگل میں پہنچا۔ اس نے جنگل میں طوطوں کی آوازیں سنیں۔ اس نے طوطوں کو اپنے طوطے کا پیغام دیا۔

پیغام سن کر ایک طوطا زمین پر گر گیا اور مر گیا۔ سوداگر کو بہت افسوس ہوا۔ وہ اپنے گھر واپس آیا اور اپنے طوطے کو سارا ماجرا سنایا۔

طوطا یہ سن کر بھی پریشان نہیں ہوا۔ اس نے کہا کہ وہ اس کا دوست تھا۔ اس نے مجھے آزادی حاصل کرنے کا طریقہ بتایا ہے۔

طوطا نے کہا کہ آزادی حاصل کرنے کے لیے جان پر کھیلنا پڑتا ہے۔ اس لیے میں نے اپنے دوست کو اپنی جان کی قربانی دینے کو کہا۔سوداگر کو طوطے کی بات سمجھ آئی۔ اس نے اپنے طوطے کو آزاد کر دیا۔ طوطا خوشی سے اڑ گیا۔

اس کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ آزادی ایک قیمتی نعمت ہے۔ اسے حاصل کرنے کے لیے کبھی بھی قربانی سے نہیں گھبرانا چاہیے۔

Read More Story in Urdu:https://urdughar.pk/fox-and-rabbit-moral-story/

1 thought on “Amazing Story in Urdu – parrot story in urdu”

Leave a Comment