Amazing urdu story – The Story of Saif and the Fairies

If you want to read a amazing urdu story of “Saif and the Fairies,” join Saif on an amazing adventure where he meets magical fairies in a hidden world. These fairies teach Saif important lessons about friendship and bravery, making each page sparkle with light. The story is like a special spell, showing us the magic of being kind, staying strong, and believing in extraordinary things. It’s a wonderful journey filled with fairy wings and valuable lessons that everyone can enjoy!

سیف اور پریوں کی کہانی

ایک بار ایک مصری شہزادے کا نام سیف تھا۔ وہ ایک بہت ہی خوبصورت اور نیک دل آدمی تھا۔ ایک دن، سیف ایک جنگل میں شکار کر رہا تھا۔ وہ ایک ندی کے کنارے کھڑا تھا۔ پھر، اسے ایک عجیب و غریب پھول نظر آیا۔ پھول بہت ہی خوبصورت تھا۔ اس کے پتے سونے کے تھے اور اس کے پھول سفید تھے۔

سیف پھول کے پاس گیا اور اسے چھوا۔ جیسے ہی اس نے پھول کو چھوا، اسے ایک عجیب و غریب احساس ہوا۔ اسے ایسا لگا جیسے وہ کسی اور دنیا میں پہنچ گیا ہو۔

سیف نے اپنی آنکھیں کھولیں، تو اسے ایک خوبصورت وادی نظر آئی۔ وادی میں بہت سارے پھول اور درخت تھے۔ اور وادی میں بہت ساری پریاں بھی تھیں۔پریوں نے سیف کو اپنے درمیان خوش آمدید کہا۔ انہوں نے سیف کو بتایا کہ وہ ایک جادو کی وادی میں ہیں۔ وادی میں کوئی شر نہیں ہے۔

سیف پریوں کے ساتھ بہت خوش تھا۔ وہ ان کے ساتھ کھیلتا تھا اور ان کی کہانیاں سنتا تھا۔ایک دن، سیف نے ایک پری کو روتے ہوئے دیکھا۔ اس نے پری سے پوچھا کیا ہوا؟ پری نے کہا، میرے ملک پر ایک شیطان نے حملہ کیا ہے۔ وہ ہمارے ملک کو تباہ کرنا چاہتا ہے۔

سیف اور شیطان

سیف پری کی مدد کرنے کے لیے تیار ہو گیا۔ اس نے شیطان کا مقابلہ کرنے کا فیصلہ کیا۔سیف نے شیطان کامقابلہ کیا۔ وہ ایک طویل اور مشکل لڑائی تھی۔ آخر کار، سیف نے شیطان کو شکست دی

شیطان کو شکست دینے کے بعد، پریوں نے سیف کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے سیف کو ایک جادو کی تلوار دی۔تلوار میں بہت طاقت تھی۔ اس تلوار سے، سیف کسی بھی دشمن کو شکست دے سکتا تھا۔

سیف پریوں کے ساتھ کئی سال رہا۔ اس نے ان سے بہت کچھ سیکھا۔آخر کار، سیف کو اپنے ملک واپس جانا پڑا۔ پریوں نے سیف کو الوداع کہا۔ انہوں نے سیف کو ہمیشہ کے لیے اپنا دوست بنا لیا۔

سیف اپنے ملک واپس آیا۔ اس نے اپنی جادو کی تلوار کا استعمال کرتے ہوئے اپنے ملک کو بہت سے دشمنوں سے بچایا۔

سبق

سیف اور پریوں کی کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ ہمیں ہمیشہ دوسروں کی مدد کرنی چاہیے۔ ہمیں اپنی طاقت کا استعمال دوسروں کی مدد کرنے کے لیے کرنا چاہیے۔

Read amazing urdu story:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *