Animated story can be a precious gift in our lives. They entertain us, teach us, and help us see the world in a different way.Reading animated stories can have many benefits. They can introduce us to new ideas and concepts, help enhance our creative abilities, and assist us in expressing our emotions.https://urdughar.pk/best-urdu-moral-story-for-kids/

مرغا اور مرغی کی کہانی 

ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ ایک مرغا اور مرغی ایک گھر میں رہتے تھے۔ مرغی کا نام لال تھا اور مرغے کا نام کالا تھا۔ لال مرغی بہت خوبصورت تھی اور اس کے پاس ایک لمبی، سرخ کلغی تھی۔

کالا مرغا بھی خوبصورت تھا، لیکن اس کی کلغی لال مرغی کی طرح لمبی اور سرخ نہیں تھی۔لال مرغی بہت غرورکرتی تھی۔ وہ ہمیشہ اپنی خوبصورتی اور لمبی کلغی کا دعویٰ کرتی رہتی تھی۔ وہ مرغے کو اپنے مقابلے میں حقیر سمجھتی تھی۔

کالا مرغا لال مرغی کے غرور سے پریشان تھا۔ وہ اسے سمجھانے کی کوشش کرتا تھا کہ خوبصورتی سب سے اہم چیز نہیں ہے، لیکن لال مرغی اس کی بات نہیں سنتی تھی۔

ایک دن، لال مرغی اور کالا مرغا ایک جنگل میں گھوم رہے تھے۔ اچانک، ان پر ایک بڑا کتا جھپٹا۔ لال مرغی نے خوف سے چیخیں مارنا شروع کردیا ۔ کالا مرغا نے فوراً لال مرغی کو اپنے پروں میں ڈھانپ لیا اور کتا کی طرف بڑھا۔

کتا کالا مرغا کو دیکھ کر گھبرا گیا اور وہ وہاں سے بھاگ گیا۔ لال مرغی نے کالا مرغے کو دیکھا اور اسے اپنے دل سے پیار کرنے لگی۔ اسے احساس ہوا کہ خوبصورتی اور لمبی کلغی سے زیادہ اہم چیز ہمت اور بہادری ہے۔

اس دن کے بعد، لال مرغی اور کالا مرغا ایک دوسرے کے بہترین دوست بن گئے۔ وہ ایک دوسرے کی عزت کرنے لگے اور ایک دوسرے کی مدد کرنے کے لیے ہمیشہ تیار رہتے تھے۔

سبق

اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ خوبصورتی اور لمبی کلغی سے زیادہ اہم چیز ہمت اور بہادری ہے

Read animated story :

1 thought on “Animated story – Moral story for kids”

Leave a Comment