Bachon ki ikhlaqi kayaniyan in urdu mai read karin. Aur ak best lesson hasal karin.Un kahaniyo ko prhne sy apkoo boht sy faidy ho sakty hain. Ak to apka elam mai azafa ho ga aur dosara apko ak acha lesson mely ga. Aur ap mashray k ak behtreen insan ban jain gy.Bachon ki ikhlaqi kayaniyan in urdu mai iss website per free read karin aur apne friends mai share karin.

کبوتر اور عقاب

ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ ایک جنگل میں ایک کبوتر اور ایک عقاب رہتے تھے۔ کبوتر ایک بہت ہی امن پسند اور نرم دل پرندہ تھا۔ وہ جنگل کے تمام جانوروں سے پیار کرتا تھا

اور ان کی مدد کرنے کے لیے ہمیشہ تیار رہتا تھا۔ عقاب ایک بہت ہی طاقتور اور جنگجو پرندہ تھا۔ وہ جنگل کا بادشاہ تھا اور دوسرے جانوروں سے ڈرتے تھے۔

ایک دن، جنگل میں آگ لگ گئی۔ آگ بہت تیزی سے پھیل رہی تھی اور جنگل کے تمام جانوروں کو خطرہ تھا۔ کبوتر نے آگ کو دیکھا اور وہ بہت پریشان ہو گیا۔ اس نے عقاب سے مدد کی درخواست کی۔

عقاب نے کبوتر کی مدد کرنے سے انکار کر دیا۔ اس نے کہا، “یہ میرا جنگل نہیں ہے اور میں اس میں آگ بجھانے کے لیے اپنا وقت ضائع نہیں کروں گا۔”

کبوتر بہت مایوس ہو گیا۔ اس نے سوچا کہ اب وہ کیا کرے گا۔ اس نے اپنے دوستوں سے مدد کی درخواست کی، لیکن کسی نے بھی اس کی مدد کرنے کی حامی نہیں بھری۔

کبوتر نے خود ہی آگ بجھانے کا فیصلہ کیا۔ وہ آگ کی طرف بڑھا اور اپنے پروں سے آگ کو بجھانے لگا۔ کبوتر نے بہت محنت کی اور آخر کار اس نے آگ کو بجھا دیا۔

عقاب آگ کے بجھنے کے بعد جنگل میں واپس آیا۔ اس نے دیکھا کہ آگ بجھ چکی ہے اور کبوتر تھکا ہوا بیٹھا ہے۔ عقاب نے کبوتر کی ہمت کی تعریف کی اور اسے اپنا دوست بنا لیا۔

سبق

اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ ہمیں ہمیشہ دوسروں کی مدد کرنے کے لیے تیار رہنا چاہیے۔ ہمیں اپنی طاقت اور صلاحیتوں کا استعمال دوسروں کی مدد کے لیے کرنا چاہیے۔

Read best urdu story :

2 thoughts on “Bachon ki ikhlaqi kayaniyan in urdu”

Leave a Comment