Bachon ki kahaniyan in urdu mai urdughar.pk per paray bacho ap prh sakty hain.Aj ki kahani boht he zyada dilchesp hai.Do doston ki kahani jis mai ak dost namz prhta hai aur dosara zara sostii dekhata hai. Lakin phr wo bi suchi toba krta hai aur apne dost k sath her roz namz prny jata hai.

احمد اور عبداللہ کی نماز پڑھنے کی کہانی

ایک دفعہ دو دوست تھے، احمد اور عبداللہ۔ دونوں ایک دوسرے کے ساتھ بہت اچھے دوست تھے۔ وہ ایک ہی محلے میں رہتےتھے اور ایک ساتھ اسکول جاتے تھے۔احمد اور عبداللہ دونوں ہی مسلمان تھے۔ وہ ہر روز نماز پڑھتے تھے۔ احمد نماز پڑھنے میں بہت اچھا تھا۔ وہ نماز کی ساری سنتوں پر عمل کرتا تھا۔ عبداللہ بھی نماز پڑھتا تھا، لیکن وہ احمد کی طرح نہیں تھا۔ وہ کبھی کبھی نماز میں غفلت کر دیتا تھا۔ 

ایک دن، احمد اور عبداللہ اسکول سے گھر جا رہے تھے۔ راستے میں، انہوں نے ایک مسجد دیکھی۔ مسجد میں نماز ہو رہی تھی۔احمد نے عبداللہ سے کہا، “چلو ہم بھی نماز پڑھتے ہیں،” عبداللہ نے کہا، “میں نہیں پڑھ سکتا۔ مجھے بہت تھکاوٹ ہے۔”

احمد نے عبداللہ کو سمجھایا، “نماز ہمارے لیے بہت ضروری ہے۔ یہ ہمارا فرض ہے۔”عبداللہ آخر کار احمد کی بات پر راضی ہو گیا۔ وہ دونوں مسجد میں گئے اور نماز ادا کی۔نماز ختم ہونے کے بعد، احمد اور عبداللہ کو بہت سکون ملا۔ انہوں نے ایک دوسرے سے وعدہ کیا کہ وہ ہر روز نماز پڑھیں گے۔

عبداللہ نے اپنا وعدہ نبھایا۔ وہ ہر روز نماز پڑھنے لگا۔ وہ نماز کی ساری سنتوں پر عمل کرتا تھا۔احمد اور عبداللہ دونوں نے نماز پڑھنے سے بہت فائدہ اٹھایا۔ ان کی زندگی میں بہت تبدیلی آئی۔ وہ نیک اور صالح بن گئے۔

:سبق

نماز مسلمانوں کا فرض ہے۔ اسے ضرور پڑھنا چاہیے۔

نماز سے انسان کی زندگی میں بہت تبدیلی آتی ہے۔

Read more bachon ki kahaniyan in urdu:

1 thought on “Bachon ki kahaniyan in urdu – Ahmed aur abdullah ki kahani”

Leave a Comment