Urdu Bachon ki kahaniyan akhlaaqi kahaniyan bachon ko achaai aur burai ke bare mein sikhne mein madad kar sakti hain. Woh bachon ko yeh sikhana sikh sakti hain ke hamesha sach bolna chahiye, dosron ke sath acha sulook karna chahiye, aur mushkil waqt mein himmat nahi haarni chahiye.

غصہ کرنا اچھی بات نہیں ہے

ایک گاؤں میں ایک شخص رہتا تھا جس کا نام عمران تھا۔ عمران ایک غصیلی طبیعت کا آدمی تھا۔ وہ ہر چیز پر غصہ کر تا تھا۔ اس کا غصہ اس کی زندگی میں بہت سے مسائل پیدا کر رہا تھا۔لیکن وہ پھر بھی اپنے غصےسےباز نہیں آتاتھا۔

ایک دن عمران اپنے دفتر میں کام کر رہا تھا۔ اس کے ساتھ ایک اور شخص بھی کام کرتا تھا جس کا نام علی تھا۔ علی ایک اچھا اور صلح شخص تھا۔ وہ عمران کو ہمشہ کہتاکہ غصہ کرنا اچھی بات نہیں ہے۔ لیکن عمران اس کی بات نہیں مانتا تھا۔

ایک دن عمران اور علی دفتر میں کام کر رہے تھے کہ عمران سے ایک غلطی ہو گئی۔ اس غلطی کی وجہ سے عمران کا کام متاثر ہونے لگا۔ عمران غصے میں آگیا اور اس نے علی پر جھوٹا الزام لگایا۔علی نے عمران کا الزام نہیں ماننا چاہا، لیکن عمران نے اس کی بات نہیں سنی۔ اس نے علی کو دفتر سے نکالنے کی دھمکی دی۔

دفتر سے نکال دیا

علی نے عمران سے کہاعمران تم غصہ کر رہے ہو۔ غصہ کرنا اچھی بات نہیں ہے۔ غصے سے ہمیں کچھ بھی حاصل نہیں ہوتا۔عمران نے علی کی بات نہیں سنی اور اس نے علی کو دفتر سے نکال دیا۔علی دفتر سے نکل گیا لیکن وہ عمران سے ناراض نہیں تھا۔ وہ جانتا تھا کہ عمران غصے میں ہے اور اسے اپنے غصے پر قابو نہیں ہے۔

عمران کو اپنے کام میں کوئی دلچسپی نہیں رہی۔ وہ ہمیشہ غصے میں رہتا تھا۔ اس کے دوست اور رشتہ دار اس سے دور ہونے لگےاوراسکاکام بھی کافی حد تک ختم ہو نا شروع ہو گیا پھر اس کو اپنی غلطی کا احساس ہوا کہ سب کچھ میرے غصے کی وجہ سے ہوا ہے ۔

ایک دن عمران کو اپنی غلطی کا احساس ہوا اس نے علی سے معافی مانگی۔ علی نے عمران کی معافی قبول کر لی اور دونوں دوست ایک دوسرے سے مل گئے۔عمران نے غصے کو چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔ اس نے علی کی مدد سے غصے پر قابو پانے کے طریقے سیکھے۔عمران اب ایک پرسکون اور خوش انسان ہے۔ وہ اپنے کام میں بھی خوش ہے۔

نتیجہ

غصہ ایک ایسا جذبہ ہے جو ہر انسان میں ہوتا ہے۔ لیکن غصہ کرنا ہمیشہ اچھی بات نہیں ہوتی۔ غصے سے ہمیں کچھ بھی حاصل نہیں ہوتا۔ بلکہ غصے سے ہمیں نقصان ہی ہوتا ہے۔

غصے کو چھوڑنے سے آپ کی زندگی بہتر ہو سکتی ہے۔ آپ اپنے کام میں اور اپنے تعلقات میں بہتر ہو سکتے ہیں۔

Read more Bachon ki kahaniyan

2 thoughts on “Bachon ki kahaniyan – gussa karna achi baat nahi”

Leave a Comment