!اسلام و علیکم

اس آرٹیکل میں آپکو بال لمبے کرنے کے طریقے بتائیں جائیں گے۔جنکو کو استعمال کر نے سے آپکے بال کچھ ہی

عرصے میں خوبصورت اور لمبے،گھنے اور چمکدار ہو جائیں گے۔

https://urdughar.pk/balo-ko-majboot-karne-ka-tel/

بالوں کوصحت مند بنانے کے لئے مختلف اقدامات اختیار کیے جا سکتے ہیں۔ بڑھتی ہوئی عمر کے ساتھ بال کی لچک کم ہوتی ہے، اس لئے مناسب کنڈیشننگ کرنا اہم ہے تاکہ بال نرم اور لچکدار رہیں۔ جڑی بوٹیوں کے علاج سے بھی بالوں کی صحت بہتر رہتی ہے اور بالوں کو طاقتوری ملتی ہے۔ صحیح خوراک اور متوازن غذائیں بالوں کی صحت کو بہتر بناتا ہے، جبکہ شیمپو اور کنڈیشنر کا مناسب استعمال بالوں کی دیکھ بھال کے لئے ضروری ہوتا ہے۔ ٹریٹمینٹ کے لئے پر منگ، استریٹنگ اور ڈائنگ جیسے زراعتی عملات سے بچنا چاہئے تاکہ بالوں کی صحت کو کوئی نقصان نہ پہنچے۔

کنڈیشننگ ایک ایسا ذریعہ ہے جس سے بالوں کو مزید طاقتور قسم کا غذائی ٹریٹمنٹ دیا جا سکتا ہے۔ یہ روکھے پن کا توڑ کرتے ہوئے بالوں کے تحفظ میں مدد دیتا ہے اور انہیں ملائم اور ترتیب دینے میں سہل بنا دیتا ہے۔ جڑی بوٹیوں کا علم زمانہ قدیم کے کنڈیشننگ کے علاج سے بھرا ہوا ہے اور جن میں سے چند پر آج بھی عمل کیا جاتا ہے۔

نسخے اور ٹوٹکے:

اگر کسی کے بال کمزور ہو بڑھتے نہ ہوں بال بے رونق ہوں جلدی سفید ہورہے ہوں ، تیل بنانےکا طریقہ یہ ہے: (1) سرسوں کا تیل خالص ایک پاؤ ، (۲) آملہ کا تیل آدھا پاؤ، (۳) ناریل کا تیل ایک پاؤ ، (۴) کیسٹر آئل دو بوتلیں 50 ملی لیٹر والی ، (۵) وٹامن ای کیپسول دس سے پندرہ عدد بڑے۔ ترکیب: سب کو مکس کر کے رکھ لیں بال دھونے سے دو گھنٹے پہلے سر کا مساج کریں پھر سر کسی اچھے شیمپو سے دھولیں ۔ تین ہفتوں کے عمل سے بال بہت زیادہ گھنے لمبے چمکدار اور نرم و ملائم ہو جاتے ہیں۔

بالوں کو لمبا، خوبصورت اور چمکدار بنانے کے لئے آپ مندرجہ ذیل نسخہ استعمال کر سکتے ہیں۔ انشاءاللہ کچھ دن کے استعمال سے آپ کے بال بہت زیادہ خوبصورت ہو جائیں گے۔

 خوبصورت بال: بیری کے پتے کے پیسٹ سے

  • تمام پتے پیس لیں اور ان کو کسی برتن میں ڈال  کر تھوڑا سا پانی ڈالیں
  • نسخے کو تیار کرنے کے لئے بیری کے کچھ پتے لے کر باریک باریک کاٹ لیں
  • پھر اس میں پیسٹ بنا لیں اور چالیس دن تک روزانہ اپنے بالوں میں لگائیں۔ ہر روز نیا پیسٹ تیار کرنا ہوتا ہے

بالوں کو ملائم کرنے کا طریقہ: طبی اجزاء سے بھرپور

بالوں کو ملائم کرنے کے لئے نہانے سے پہلے تیل لگائیے۔ ان کی سفیدی سے بچاؤ کے لئے سیکا کائی ماش کی دال اور میتھی باریک پیس کر سر دھوئیے۔ اس نسخے سے بال جھڑنا کم ہوتا ہے اور سفید ہونے بند ہو جاتے ہیں۔  

         

بالوں میں چمک اور مضبوطی: چائے اور زیتون کا تیل

بالوں میں چمک اور مضبوطی کے لئے بالوں کو دار چینی کی چائے سے دھوئیے۔ زیتون کا تیل بھی بالوں کے لئے مفید

ہوتا ہے

بالوں کی افزائش کے لئے بینگن: انزائمز سے بھرپور

بالوں کی افزائش کے لئے بینگن بھی مفید ہوتا ہے۔ بینگن میں موجود صحت مند انزائمز بالوں کی صحت اور نشو و نما کے لئے بہترین ہوتے ہیں۔ بینگن میں شامل پانی کی مقدار بھی بالوں کو مضبوط بناتی ہے۔

بالوں کو خوبصورت بنانے میں کامیاب ترین نسخہ 

ھوالشافی : پچاس گرام سکاکائی پچاس  گرام آملے پچاس گرام بھیڑے پچاس گرام ریٹھے ۔ سب رات چیزوں کو کوٹ کر چار کلو پانی میں بھگو کر دھوپ میں چار دن کٹ بھگوئے رکھیں اس کے بعد ابال لیں، جب پانی دو کلورہ جائے تو چولہے سے اتارلیں اور پانی چھان کر سب چیزیں الگ کر لیں اور اس پانی میں آدھا کلو سرسوں کا تیل ڈال کر دوبارہ چولہے پر رکھ دیں، ہلکی آنچ پر اتنا پکا ئیں کہ صرف تیل رہ جائے یہ تیل بالوں کیلئے استعمال کریں۔ انتہائی  لاجواب اور بے ضرر چیز ہے بالوں کو خوبصورت بنانے میں کامیاب ترین نسخہ ہے۔

بالوں کو کیسے ملائم کریں؟

بالوں کی کمزوری ہو یا کھردرے ہوں تو بیری کے پتوں کو پانی والی میں جوش دیں۔ جب یہ پانی نارمل ہو جائے تو اس پانی سےسر کے بال دھو لیں ان شاء اللہ بال نرم و ملائم ہو جائیں۔

بالوں کو دھونے کے مکمل راز: آپ کے بال کی خوبصورتی کیلئے”

بال دھونے سے پہلے برش کرنے کا صحیح طریقہ یہ ہے کہ سر کی جلد سے بالوں کی جڑوں میں جمی ہوئی مل کچیل یا چکنائی کو ہلکے ہلکے مساج کر کے نکال لیا جائے تاکہ بال دھونے کے وقت جڑوں کی ملائمیت برقرار رہے۔

 اپنے بالوں کو کھلا اور آزاد رہنے دیں۔ اس طریقے سے جھاگ کو قدرتی طور پر بالوں کی جڑوں سے لے کر بالوں ے سے کے بالوں کےکونوں تک کام کرنے کا موقع ملے گا۔ 

 لمبے بالوں کو اضافی احتیاط کی ضرورت ہوتی ہے۔ پہلے انہیں مختلف حصوں میں بانٹ لیں۔ پھر ہر حصے کو  اپنی ہتھیلیوں کے درمیان نرمی سے مساج کریں۔بالوں کو دھوتے وقت انہیں رگڑنے کی عادت سے بچیں، بلکہ قدرتی طریقے سے پانی کے ساتھ بال دھوئیں، تاکہ بخو دصفائی خود بخود ہو سکے۔ بال دھونے کے لئے گرم پانی کی بجائے معمولی ٹھنڈا پانی استعمال کریں، تاکہ بال اور سر کی جلد خشک نہ ہوں۔

Read also
Ganjay Pan Ka Alaj

Leave a Comment