Read the story of lion king in amazing way and also read bedtime story for kids in this website free.You just need to click this link below, and enjoy reading a beautiful,amazing stories.https://urdughar.pk/horse-story-for-kids-nabeel-and-horse/.

فاطمہ ا ور شیر  

ایک دفعہ ایک چھوٹی سی لڑکی تھی جس کا نام فاطمہ تھا۔ وہ ایک چھوٹے سے گاؤں میں اپنے والدین کے ساتھ رہتی تھی۔ فاطمہ ایک بہت ہی ذہین اور بہادر لڑکی تھی۔ وہ اکثر جنگل میں کھیلتی تھی وہ جانوروں سے نہیں ڈرتی تھی۔

ایک دن، فاطمہ جنگل میں کھیل رہی تھی جب اسے ایک شیر نظر آیا۔ شیر فاطمہ کو دیکھ کر اس پر حملہ کرنے لگا۔ فاطمہ نے خوفزدہ ہو کر بھاگنا شروع کیا۔ وہ شیر سے بہت دور بھاگی، لیکن شیر اس کے پیچھے لپکتا رہا۔

آخر کار، فاطمہ کو ایک درخت مل گیا۔ اس نے درخت پر چڑھ کر شیر سے بچنے کی کوشش کی۔ شیر فاطمہ کے درخت کے نیچے کھڑا ہو کر اسے چیختا رہا۔

فاطمہ نے درخت پر بیٹھے بیٹھے سوچا کہ وہ شیر سے کیسے بچے۔ اسے ایک خیال آیا۔ اس نے اپنی جھولی میں سے ایک پتھر نکالا اور شیر کی طرف پھینک دیا۔پتھر شیر کے سر پر لگا اور اسے چوٹ لگ گئی ۔ شیر نے درد سے چیخ ماری اور فاطمہ سے دور بھاگ گیا۔

فاطمہ درخت سے نیچے اتر آئی اور اس نے بھاگتے ہوئے گاؤں کی طرف جانا شروع کیا۔ وہ بہت زیادہ تھکی ہوئی تھی، لیکن وہ جانتی تھی کہ اسے گاؤں پہنچنا چاہیے۔

آخر کار، فاطمہ گاؤں پہنچ گئی۔ اس نے اپنی ماں کو سارا واقعہ بتایا۔ فاطمہ کی ماں نے اسے بہت شاباش دی۔فاطمہ کی یہ کہانی اس بات کا ثبوت ہے کہ ہر مشکل سے بچاؤ کا ایک طریقہ ہوتا ہے۔ اگر ہم ذہین اور بہادر ہوں تو ہم ہر مشکل سے نکل سکتے ہیں۔

سبق

اس کہانی سے ہمیں یہ بھی سبق ملتا ہے کہ ہمیں ہمیشہ اپنے ارد گرد کے خطرات سے آگاہ رہنا چاہیے۔ اگر ہم احتیاط سے کام لیں تو ہم بہت سی مشکلات سے بچ سکتے ہیں۔

Read bedtime story for kids :

1 thought on “Bedtime story for kids – the story of lion king”

Leave a Comment