Our website has really nice and best stories for kids from first grade to eighth grade. They’re written in a pretty way and are great for all ages. You can read them online for free on our website.If you want to read other related stories now click this link https://urdughar.pk/story-in-urdu/.

احمد کا تکبر

ایک دفعہ ایک گاؤں میں ایک لڑکا رہتا تھا جس کا نام احمد تھا۔ احمد ایک ذہین اور ہونہار لڑکا تھا۔ اس نے اپنی تعلیم میں بہت اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

احمد کی تعلیم کے بعد، اسے ایک بڑی کمپنی میں ملازمت مل گئی۔ احمد اپنی ملازمت میں بھی بہت کامیاب رہا۔ اسے اپنی ملازمت میں ترقی ملی اور وہ ایک اعلیٰ عہدے پر پہنچ گیا۔

احمد ہر میدان میں اپنی کامیابی کی وجہ سے بہت متکبر ہو گیا۔ وہ اپنے آپ کو دوسروں سے بہتر سمجھنے لگا۔ وہ اپنے دوستوں، خاندان اور دوسروں کے ساتھ احترام سے پیش نہیں آتا تھا۔

ایک دن احمد کی کمپنی میں ایک نئی لڑکی آئی جس کا نام زینب تھا۔ زینب بھی ایک ذہین اور ہونہار لڑکی تھی۔ وہ اپنی کامیابی میں احمد سے پیچھے نہیں تھی۔

زینب کی آمد سے احمد کو اپنے تکبر کا احساس ہوا۔ وہ زینب کی صلاحیتوں سے متاثر ہو گیا۔ اس نے زینب سے دوستی کی کوشش کی، لیکن زینب نے اس کی دوستی قبول نہیں کی۔

زینب احمد کے تکبر کو برداشت نہیں کر سکتی تھی۔ اس نے احمد کو سمجھانے کی کوشش کی کہ تکبر ایک برا عمل ہے، لیکن احمد نے اس کی بات نہیں مانی۔

ایک دن احمد کو اپنی تکبر کی سزا ملی۔ اس کی کمپنی میں ایک منصوبہ تھا جس پر احمد کام کر رہا تھا۔ اس منصوبے میں غلطی ہو گئی اور اس کی وجہ سے کمپنی کو بہت نقصان پہنچا۔

احمد کو اپنی غلطی کا احساس ہوا۔ اسے اپنے تکبر پر ندامت ہوئی۔ اس نے زینب سے معافی مانگی اور اس سے دوستی کی۔

زینب نے احمد کی معافی قبول کی اور اس سے دوستی کی۔ احمد نے اپنے تکبر کو ترک کر دیا اور ایک اچھا انسان بن گیا۔

نتیجہ

تکبر ایک برا عمل ہے۔ یہ انسان کو اللہ سے دور کرتا ہے اور اسے نقصان پہنچاتا ہے۔ ہمیں تکبر سے بچنا چاہیے اور ہمیشہ تواضع سے پیش آنا چاہیے۔

Read best stories for kids:

1 thought on “Best stories for kids – Ahmed ka takabar”

Leave a Comment