aj ki post mai ap k liye best urdu kahani majod hai.jis ko prhne k bad apk dil mai rahm deli ka jazaba pyda ho ga. Aur ap sb k sath acha salok karin gy.

مومن اور چڑیا کابچہ  

ایک بار ایک گاؤں میں ایک لڑکا تھا جس کا نام مومن تھا۔ وہ ایک بہت ہی اچھا اور مہربان لڑکا تھا۔وہ ہمیشہ دوسروں کی مدد کرنے کو تیار رہتا تھا۔ایک دن، مومن جنگل میں کھیل رہا تھا۔

وہ پھولوں کو دیکھ رہا تھا اور پرندوں کی چہچہاہٹ سن رہا تھا۔ پھر، اس نے ایک چھوٹی سی چڑیا کے بچے کو زمین پر گرا ہوا دیکھا ۔ چڑیا کا بچہ بہت ہی چھوٹا تھا۔ اس کی پنکھیں نہیں تھیں۔

مومن نے چڑیا کے بچے کو زمین سے اٹھایا۔ اس نے چڑیا کے بچے کی دیکھ بھال کرنے کا فیصلہ کیا۔ اس نے چڑیا کے بچے کو دانہ دیا۔

مومن اور چڑیا کا بچہ بہت اچھے دوست بن گئے۔ مومن چڑیا کے بچے کو صبح اور شام دانہ دیا۔ وہ چڑیا کے بچے کو درختوں پر اڑنے کی تربیت دیتا تھا۔چڑیا کا بچہ جلد ہی بڑا ہو گیا۔ اس کی پنکھیں بڑی ہو گئیں۔ وہ درختوں پر اڑنا سیکھ گیا۔

ایک دن، مومن نےچڑیا کے بچے کو کھلے آسمان کے نیچے چھوڑ دیا۔ چڑیا کے بچےنےمومن کو الوداع کہا اور آسمان میں پرواز کر گیا۔مومن چڑیا کے بچے کو پرواز کرتے دیکھ کر بہت خوش ہوا۔ اسے خوشی تھی کہ اس نے چڑیا کے بچے کی مدد کی تھی۔ 

مومن کی کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ دوسروں کی مدد کرنا کتنا ضروری ہے۔ ہمیں اپنے ارد گرد کے لوگوں اور جانوروں کی مدد کرنی چاہیے۔

Read best urdu kahani:

1 thought on “Best urdu kahani – Momin aur Chirya ka Bacha”

Leave a Comment