Cute bedtime story

Raat ko Cute bedtime story sunana bachon ke liye sukoon bhara routine hai, jo unhein neend mein madad karta hai.Ye kahaniyan bachon ki takhayyul ko bharta hai, unke tajassus ko barhata hai, aur unki sochne samajhne ki salahiyaton ko behtar banata hai.Kahaniyan bachon aur waliden ke darmiyan gehra taluqat banati hain, jo umar bhar tak yaad rahein.

فہد کی سائیکل

ایک بار ایک نوجوان لڑکا تھا جس کا نام فہد تھا۔ وہ ایک سائیکل سوار تھا اور اسے اپنی سائیکل سے بہت پیار تھا۔ وہ اسے ہمیشہ صاف ستھرا رکھتا تھا اور اس کی حفاظت کرتا تھا۔

ایک دن، فہد اپنی سائیکل پر اسکول جا رہا تھا کہ اسے ایک نوجوان لڑکوں نے روک لیا۔ ان لڑکوں نے فہد کی سائیکل کو دیکھ کر اسے چرانے کا فیصلہ کیا۔فہد نے لڑکوں کو روکنے کی کوشش کی، لیکن وہ بہت زیادہ تھے لڑکوں نے فہد کی سائیکل چھین لی اور بھاگ گئے۔

فہد بہت پریشان ہو گیا۔ اسے اپنی سائیکل بہت پسند تھی اور وہ اس کو لیے بغیر گھر واپس نہیں جانا چاہتا تھا۔فہد نے گھر جا کر اپنے والد کو سب کچھ بتایا۔ فہد کے والد نے اسے تسلی دی اور اسے سائیکل واپس لینے کا ایک منصوبہ بتایا۔

فہد کے والد نے ایک پولیس افسر کو بلایا اور اسے ساری کہانی سنائی۔ پولیس افسر نے فہد کو یقین دلایا کہ وہ اس کی سائیکل تلاش کریں گے۔

پولیس افسر نے فہد کے سائیکل کی ایک تصویر لی اور اسے شہر میں پھیلا دیا ۔ چند گھنٹوں بعد، پولیس افسر کو ایک فون کال موصول ہوئی۔ کال کرنے والے نے بتایا کہ اسے فہد کی سائیکل ایک کھلے میدان میں ملی ہے۔

پولیس افسر نے فہد کو بلایا اور اسے سائیکل واپس دے دی۔ فہد بہت خوش تھا۔ اس نے اپنے والد کا شکریہ ادا کیا اور اسے یقین دلایا کہ وہ اپنی سائیکل کی مزید حفاظت کرے گا۔

فہد نے اپنی سائیکل کی حفاظت کے لیے ایک اچھا لاک لگا دیا۔ اس نے اپنی سائیکل کو ہمیشہ روشنی میں رکھنا شروع کیا اوروہ اسے رات کو باہر نہیں چھوڑتا تھا۔

سبق

فہد کی کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ اپنی چیزوں کی حفاظت کرنا ضروری ہے۔ اگر آپ اپنی چیزوں کی حفاظت نہیں کریں گے تو کوئی اور ان کو چوری کر سکتا ہے۔

Read more cute bedtime story:

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *