Read fox and rabbit moral story,today’s story is quite amazing, featuring a clever fox and a rabbit in a race. The clever fox tries to win using its cunning, but it fails to secure victory. Fox and rabbit moral story imparts several lessons – no matter how clever someone may be, we should not lose courage and face challenges with determination.This story teaches us that it’s not good to win by being tricky. It’s better to be successful by doing what’s right and having good intentions.

 خرگوش اور لومڑی کی کہانی

ایک دفعہ ایک جنگل میں ایک خرگوش اور ایک لومڑی رہتے تھے۔ خرگوش ایک تیز دوڑنے والا جانور تھا، جبکہ لومڑی ایک چالاک جانور تھا۔ ایک دن لومڑی نے خرگوش کو مقابلے کی دعوت دی۔ لومڑی نے سوچا کہ وہ خرگوش کو دھوکہ دے کر اسے شکست دے گی۔

مقابلے کی تاریخ مقرر ہو گئی۔ خرگوش اور لومڑی مقررہ وقت پر مقررہ مقام پر پہنچ گئے۔ مقابلہ شروع ہوا۔ خرگوش نے اپنی تیز رفتاری کا مظاہرہ کیا اور لومڑی سے آگے نکل گیا۔

لومڑی نے سوچا کہ وہ خرگوش کو دھوکہ دے کر اسے شکست دے سکتی ہے۔ لومڑی ایک درخت کے پیچھے چھپ کر بیٹھ گئی۔ جب خرگوش اس کے پاس سے گزرا تو لومڑی نے اسے پکڑ لیا اور اسے درخت کے ساتھ باندھ دیا۔

لومڑی نے سوچا کہ اب وہ خرگوش کو شکست دے دے گی۔ لومڑی نے درخت کے پیچھے سے آواز دی، “اے خرگوش، میں نے تمہیں شکست دے دی ہے۔ اب تمہیں کھا جاؤں گی۔”

خرگوش نے اپنی آنکھیں کھولیں اور لومڑی کو دیکھا۔ خرگوش نے کہا، “اے لومڑی، تم نے مجھے شکست نہیں دی۔ اب میں تم سے مقابلہ کروں گا۔”خرگوش نے خود کو کسی نہ کسی طرح کھول لیا ۔اوردوڑنا شروع کر دیا۔

لومڑی نے بھی دوڑنا شروع کیا، لیکن خرگوش اس سے بہت تیز تھا۔ خرگوش نے لومڑی کو پیچھے چھوڑ دیا اور مقابلے میں کامیاب ہو گیا۔لومڑی کو اپنی غلطی کا احساس ہوا۔ اس نے خرگوش سے معافی مانگی۔ خرگوش نے اسے معاف کر دیا۔

سبق

اس کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ چالاکی سے کامیابی حاصل کرنا اچھا نہیں ہوتا۔ اخلاقی اور اچھی نیت سے کامیابی حاصل کرنا چاہیے۔

Read morehttps://urdughar.pk/cute-bedtime-story/

1 thought on “Fox and rabbit moral story”

Leave a Comment