Read fox story in urdu with moral lesson. Today’s story is very interesting, and it teaches us that a clever person never faces defeat.And it also imparts the lesson that we should be aware of dangers around us.Read other related stories here just one click.https://urdughar.pk/best-moral-story/.

لومڑی کی چالا کی

ایک جنگل میں ایک چالاک لومڑی رہتی تھی۔ وہ اپنی چالاکی سے ہر وقت شکار ڈھونڈ لیتی تھی۔ ایک دن وہ جنگل میں گھوم رہی تھی کہ اسے ایک بھیڑیا ملا۔ بھیڑیا بہت بھوکا تھا۔ اس نے لومڑی سے پوچھا، “کیا تمہارے پاس کوئی شکار ہے؟”

لومڑی نے جواب دیا،جی ہاں، میرے پاس ایک بڑا شہد کا مرتبان ہے۔”بھیڑیا خوش ہو گیا اور بولا،مجھے بھی اس شہد کا مزہ چکھنے دو۔”

لومڑی نے کہا، “تم پہلے میرے بچوں کی تین گھنٹے تک دیکھ بھال کروگے،میں نے کسی کام کے لیے جانا ہے ۔ پھر میں تمہیں شہد کا مرتبان دے دوں گی۔” 

بھیڑیے کو دھوکہ دیا

بھیڑیا لومڑی کی بات پر راضی ہو گیا اور اس کے بچوں کی دیکھ بھال کرنے لگا۔ تین گھنٹے بعد، لومڑی واپس آئی اور بولی، “مجھے اپنے بچوں کو لے جانا چاہیے۔”بھیڑیے نے کہا، “شہد کا مرتبان کہاں ہے؟

“لومڑی نے کہا “میں اسے اپنے بچوں کو دینے جا رہی ہوں۔بھیڑیے نے کہا”میں تمہارے بچوں کو نہیں دوں گا۔ پہلے مجھے شہد کا مرتبان دے دو۔”

لومڑی نے کہامیں تمہیں شہد کا مرتبان دوں گی، لیکن پہلے مجھے اپنے بچوں کو لے جانا چاہیے۔”بھیڑیا اور لومڑی میں لڑائی ہو گئی۔بھیڑیا لومڑی پر حملہ کرنے لگا، لیکن لومڑی نے چالاکی سے بھیڑیے کو دھوکہ دیا اور شہد کا مرتبان لے کر بھاگ گئی۔

بھیڑیا اپنی بھوک اور غصے سے چیخنے لگا۔ اسے لومڑی کی چالاکی سے غصہ آیا۔ اس نے لومڑی کو پکڑنے کی بہت کوشش کی ۔ لیکن لومڑی شہد کے مرتبان کو لے کر جنگل سے باہر بھاگ گئی۔ بھیڑیا اس کے پیچھے چلتا رہا، لیکن وہ لومڑی کو پکڑ نہ سکا۔

آخر میں، بھیڑیا تھک گیا اور پیچھے رہ گیا۔ لومڑی شہد کے مرتبان کو لے کر اپنے گھر چلی گئی اور اسے اپنے بچوں کو کھلا دیا۔لومڑی کی چالاکی سے بھیڑیا کو اپنی بھوک کا شکار ہونا پڑا۔ 

سبق

اس کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ چالاکی سے کام لینے والے کو کبھی شکست نہیں ہوتی۔

Fox story in urdu with moral lesson:

Read best story in urdu:

1 thought on “Fox story in urdu with moral lesson”

Leave a Comment