Agar aap janwaron se mohabbat karte hain aur unke baare mein kahaniyan padhna pasand karte hain, to aap iss behtareen website par hain. Yahan aap alag alag janwaron ki kahaniyan online parh sakte hain. Aaj ki Horse story for kids hai jis ka naam bahadar hai, jo apne dost Nabeel ki har mumkin tara sy hifazayat karta hai. bahadar ki kahani ek dilchasp aur mehsoos dilane wali dastan hai, jo ek ghode aur uske saathi ke darmiyan khaas rishte ki jhalak dikhati hai. Agr ap aur best urdu kahaniyan read krna chhaty hain to uss link ko click karin .aur best urdu stories read karin.https://urdughar.pk/bachon-ki-ikhlaqi-kayaniyan-in-urdu/

گھوڑا اور نبیل کی کہانی

ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ ایک گاؤں میں ایک نوجوان لڑکا رہتا تھا جس کا نام نبیل تھا۔ نبیل بہت شریف اور نیک سیرت لڑکا تھا۔ وہ اپنے گاؤں کے سب لوگوں سے پیار کرتا تھا۔

نبیل کا ایک گھوڑا تھا جس کا نام ‘بہادر’ تھا۔ بہادر ایک بہت ہی وفادار اور طاقتور گھوڑا تھا۔ وہ نبیل کے ساتھ بہت پیار کرتا تھا اور اس کی ہر بات پر لبیک کہتا تھا۔

نبیل اور بہادر اکثر گاؤں سے دور جنگل میں گھومتے پھرتے تھے۔ ایک دن، وہ جنگل میں گھوم رہے تھے کہ اچانک ان پر ایک بڑا چیتا جھپٹا۔ چیتا بہت تیز تھا اور اس نے نبیل کو اپنے پنجوں میں جکڑ لیا۔

نبیل بہت خوفزدہ ہو گیا۔ اس نے بہادر سے مدد مانگی۔ بہادر نے فوراً چیتے پر حملہ کیا۔ دونوں میں زبردست جنگ ہوئی۔ آخر کار، بہادر نے چیتے کو مار ڈالا۔

نبیل نے بہادر کو گلے لگایا اور اس کا شکریہ ادا کیا۔ اس نے کہا، “بہادر، تو میرا بہترین دوست ہے۔ تو نے میری جان بچائی ہے۔”

بہادر نے نبیل کو ایک پیار بھری نظر سے دیکھا اور اس نے کہا، “میں تمہارا دوست ہوں اور میں ہمیشہ تمہاری مدد کے لیے تیار رہوں گا۔”

اس دن کے بعد، نبیل اور بہادر ایک دوسرے کے بہترین دوست بن گئے۔ وہ ایک دوسرے کے ساتھ بہت پیار کرتے تھے اور ایک دوسرے کی مدد کے لیے ہمیشہ تیار رہتے تھے۔

سبق

اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ دوستی ایک قیمتی چیز ہے۔ دوست ہمیشہ ایک دوسرے کی مدد کے لیے تیار رہتے ہیں

Read more horse story for kids :

1 thought on “Horse story for kids – Nabeel and horse”

Leave a Comment