Read IKhlaqi kahaniyan online in this website.https://urdughar.pk/short-kids-stories-read-online-free/.

جانوروں کے ساتھ رحم دلی کی کہانی

ایک گاؤں میں ایک چھوٹا سا بچہ تھا جس کا نام رضوان تھا۔ رضوان بہت پیارا اور مہربان بچہ تھا۔ وہ جانوروں سے بہت پیار کرتا تھا۔ ایک دن، رضوان اپنے گھر کے باہر کھیل رہا تھا کہ اسے ایک چھوٹا سا کتے کا بچہ ملا۔ کتے کا بچہ بہت بیمار تھا۔ اس کے جسم پر زخم تھے اور اسے کھانے پینے کو بھی نہیں مل رہا تھا۔

رضوان کتے کے بچے کو اپنے ساتھ گھر لے آیا۔ اس نے کتے کے بچے کے زخموں کو دھویا اور اسے کھانا کھلایا۔ کتے کا بچہ رضوان کی دیکھ بھال سے صحت یاب ہونے لگا۔ رضوان نے کتے کے بچے کا نام “ٹونی” رکھ دیا۔

رضوان اور ٹونی ایک دوسرے کے بہترین دوست بن گئے۔ وہ ہمیشہ ایک ساتھ کھیلتے اور گھومتے تھے۔ رضوان ٹونی کو اپنے ساتھ اسکول بھی لے جاتا تھا۔

ایک دن، رضوان اور ٹونی پارک میں کھیل رہے تھے کہ ایک بڑے کتے نے ٹونی پر حملہ کر دیا۔ رضوان ٹونی کو بچانے کے لیے بڑے کتے کے سامنے کھڑا ہو گیا۔ رضوان نے بڑے کتے کا ڈاٹ کر مقابلہ کیا۔ بڑا کتا رضوان کی بہادری سے گھبرا گیا اور وہ وہاں سے بھاگ گیا۔

رضوان نے ٹونی کو بچا لیا تھا۔ ٹوپی رضوان کا بہت شکر گزار تھا۔ اس نے رضوان کی پیٹھ پر لگ کر اسے گلے لگایا۔رضوان کے والدین رضوان کی بہادری سے بہت خوش ہوئے ۔ انہوں نے رضوان کو ایک اچھا انعام دیا۔رضوان اور ٹونی کی دوستی ہمیشہ قائم رہی۔ وہ دونوں ایک دوسرے کے لیے ہمیشہ موجود رہے۔

ہمیں بھی جانوروں کے ساتھ رحم دلی سے پیش آنا چاہیے۔ اگر ہم جانوروں کے ساتھ رحم دلی سے پیش آئیں گے، تو وہ بھی ہمارے ساتھ رحم دلی سے پیش آئیں گے۔

نتیجہ

جانوروں کے ساتھ رحم دلی کا انجام ہمیشہ اچھا ہوتا ہے۔ یہ انسانوں اور جانوروں دونوں کے لیے فائدہ مند ہوتا ہے۔ 

Read more Ikhlaqi kahaniyan:

1 thought on “IKhlaqi kahaniyan- Janwaro k sath raham dili”

Leave a Comment