Kids bedtime story parhny sy apki kahani likhne ki salahiyat aur behtar hoti hai. Yehapko sikhne mein madad karta hai ke kaise zabardast kahaniyan banai ja sakti hain. Jab ap in kahaniyano read krty hain toh yeh ek tareeqa hai apk liye sikhne ka aur dikhane ka ke zuban kis tarah se dilchasp banayi ja sakti hai. Toh, bedtime stories sunany ya read krny sy apka k eilm mai kafi zayda ezafaf hota hai.

ہاتھی اور نبیل کی دوستی

ایک دفعہ ایک چھوٹے سے گاؤں میں ایک چھوٹا سا لڑکا تھا جس کا نام نبیل تھا۔ نبیل ایک بہت ہی ذہین اور مہربان لڑکا تھا۔ وہ اکثر جنگل میں کھیلتا تھا اور جانوروں سے دوستی کرتا تھا۔

ایک دن، نبیل جنگل میں کھیل رہا تھا جب اسے ایک چھوٹا سا ہاتھی نظر آیا۔ ہاتھی کو دیکھ کر نبیل بہت خوش ہوا۔ اس نے ہاتھی کے ساتھ دوستی کرنے کا فیصلہ کیا۔

اس نے ہاتھی سے کہا اے پیارے ہاتھی کیا تم مجھ سے دوستی کرو گے۔ ہاتھی نے ہاں میں اپنا سر ہلا دیا ۔اب وہ دونوں اچھے دوست بن گئے۔

نبیل نے ہاتھی کا نام ” ہری” رکھا۔ ہری اور نبیل ایک دوسرے کے ساتھ بہت کھیلتے تھے۔ وہ جنگل میں ساتھ ساتھ پیدل چلتے تھے، پھولوں کو دیکھتے تھے، اور ندی میں تیرتے تھے۔

ایک دن، نبیل اور ہری جنگل میں کھیل رہے تھے جب انہیں کچھ بدمعاش لوگوں نے دیکھ لیا۔ لوگوں نے ہاتھی کو پکڑ لیا اور اسے قید کر دیا۔

نبیل بہت پریشان ہو گیا۔ اس نے ہری کو بچانے کے لیے سوچنا شروع کیا۔ اسے ایک خیال آیا۔ اس نے اپنے والدین کو ہری کی کہانی سنائی۔

نبیل کے والدین ہری کو بچانے کے لیے تیار ہو گئے۔ انہوں نےان لوگوں سے بات کی اور ہری کو آزاد کرایا۔ہاتھی آزاد ہونے پر بہت خوش تھا۔ اس نے نبیل کا شکریہ ادا کیا۔ نبیل اور ہاتھی کی دوستی مزید مضبوط ہو گئی۔

سبق

اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ دوستی کی کوئی حد نہیں ہوتی ہے۔ چاہے انسان ہو یا جانور، دوستی ہر ایک کے لیے ضروری ہے۔

Read Kids bedtime story:

1 thought on “Kids bedtime story – The story of elephant and nabeel”

Leave a Comment