Read more best Kids stories in urdu in this website.In today’s story, I will tell you how Ali became a doctor and fulfilled his lifelong dream. This story teaches us that success is possible through hard work. By putting in effort, we can achieve success in any field.Read other related story here.https://urdughar.pk/moral-stories/

علی کےڈاکٹربننے کی کہانی

ایک زمانے میں ایک چھوٹے سے گاؤں میں ایک نوجوان لڑکا رہتا تھا۔ اس کا نام علی تھا۔ علی بہت محنتی اور ذہین تھا۔ وہ ہمیشہ اپنے مطالعے میں مشغول رہتا تھا۔علی کا خواب تھا کہ وہ ایک دن ایک بڑا ڈاکٹر بنے۔ وہ اپنے گاؤں کے غریب اور ضرورت مند لوگوں کی خدمت کرنا چاہتا تھا۔

ایک دن، علی کی ماں کی دکان میں ایک اچھا خاصا سودا ہوا۔ اس سودے سے علی کی ماں کوبہت زیادہ پیسے مل گئے ۔علی کی تعلیم کے اخراجات کا انتظام اس کی ماں کر رہی تھی۔ وہ ایک چھوٹی سی دکان چلاتی تھی اور اپنے بیٹے کی تعلیم کے لیے بہت سخت محنت کرتی تھی۔

।اس نے اپنے بیٹے کو ایک نئے سکول میں داخل کروانے کا فیصلہ کیا۔ یہ سکول علی کے گاؤں سے دور تھا، لیکن وہ سکول تعلیم کے لیے بہترین سمجھا جاتا تھا۔آخرکار اس کی ماں نے علی کا داخلہ اس سکول میں کروادیا۔علی اس سکول میں داخل ہونے کے لیے بہت خوش تھا۔ وہ جانتا تھا کہ اس سکول میں اسے بہتر تعلیم ملے گی اور وہ اپنے خواب کو پورا کرسکےگا۔لیکن، علی کی خوشی زیادہ دیر تک قائم نہیں رہی۔

نا انصافی

ایک دن، علی کے سکول میں ایک نئی پرنسپل آئی۔ اس نئی پرنسپل نے بغیر کسی وجہ کے علی  کو اسکول سے نکالنے کا فیصلہ کیا۔علی بہت مایوس ہوا۔ وہ نہیں جانتا تھا کہ اب کیا کرے۔ اس نے اپنی ماں کو اپنے سکول سے نکالے جانے کے بارے میں بتایا۔ علی کی ماں بہت پریشان ہوئی۔ وہ نہیں جانتی تھی کہ اب اپنے بیٹے کی تعلیم کا انتظام کیسے کرے۔

علی کی ماں نے اسے اپنے گاؤں کے ایک دوسرے سکول میں داخل کروانے کا فیصلہ کیا۔ یہ سکول علی کے گاؤں سے نزدیک تھا، لیکن یہ سکول علی کے لیے اچھا نہیں تھا۔ اس سکول میں پڑھائی کا معیار بہت کم تھا۔

علی کو نئے سکول میں پڑھنا مشکل لگ رہا تھا۔ وہ اپنے پرانے سکول میں واپس جانا چاہتا تھا، اوروہ اپنی ماں کے لیے بوجھ نہیں بننا چاہتا تھا۔اس لیے اس نے ہمت نہ ہاری اور دن رات خوب محنت کرتا رہا ۔علی نے سوچا کہ وہ خود ہی تعلیم حاصل کرے گا۔ اس نے اپنی ماں سے کتابیں منگوائی اور اپنے گھر پر پڑھنا شروع کر دیا۔

علی نے بہت محنت کی اور اپنی تعلیم کو آگے بڑھایا۔ اس نے اپنے امتحانات میں بہت نمایاں کامیابی حاصل کی۔ علی کی محنت اور لگن سے اس کی ماں بہت خوش تھی۔ وہ جانتی تھی کہ اس کا بیٹا ایک دن اپنے خواب کو پورا کرے گا۔

علی نے اپنی تعلیم مکمل کی اور ایک ڈاکٹر بن گیا۔ اب وہ ہمیشہ اپنے گاؤں کے غریب اور ضرورت مند لوگوں کی خدمت کرتا ہے۔ وہ نا انصافی کے خلاف بھی آواز اٹھاتا ہے۔

سبق

نا انصافی کے خلاف ہمیشہ لڑنا چاہیے۔ ہمیں اپنے حقوق کے لیے آواز اٹھانی چاہیے۔

نا انصافی ایک بڑا مسئلہ ہے جو ہمارے معاشرے میں موجود ہے۔ یہ ہمیں تقسیم کرتا ہے اور ہماری ترقی میں رکاوٹ بنتا ہے۔ ہمیں نا انصافی کے خلاف متحد ہونا چاہیے اور اسے ختم کرنے کے لیے کام کرنا چاہیے۔

Read best Kids stories in urdu:

1 thought on “Kids stories in urdu – Ali k doctor banny ki kahani”

Leave a Comment