kids story in urdu -The Banyan and the Jamun Tree

Read best kids story in urdu in this website.In a small village, there were two special trees, the Banyan and the Jamun. The Banyan, wise and ancient, shared stories of wisdom, while the Jamun, sweet and charming. The Banyan’s wisdom and the Jamun’s sweetness combined to create magical memories for generations.

بیر اور جامن کا درخت

ایک دفعہ ایک جنگل میں ایک بیر کا درخت اور ایک جامن کا درخت تھے۔ بیر کا درخت بہت چھوٹا تھا اور اس کے پھل بہت چھوٹے اور کھٹے تھے۔ جامن کا درخت بہت بڑا تھا اور اس کے پھل بڑے اور میٹھے تھے۔

بیر کا درخت جامن کے درخت سے بہت حسد کرتا تھا۔ وہ چاہتا تھا کہ اس کے پھل بھی جامن کے پھل کی طرح بڑے اور میٹھے ہوں۔ایک دن، بیر کا درخت جامن کے درخت سے کہنے لگا، “تم بہت خوش قسمت ہو کہ تمہارے پھل بڑے اور میٹھے ہیں۔ میرے پھل چھوٹے اور کھٹے ہیں۔”

جامن کا درخت بولا، “میرے پھل بڑے اور میٹھے اس لیے ہیں کہ میں محنت کرتا ہوں۔ میں اپنے پھلوں کو پانی اور خوراک دیتا ہوں۔”بیر کے درخت نے کہا، “میں بھی اپنے پھلوں کو پانی اور خوراک دیتا ہوں۔ پھر بھی میرے پھل چھوٹے اور کھٹے ہیں۔”

جامن کا درخت بولا، “تم کوشش نہیں کر رہے ہو۔ تم کو اپنے پھلوں کے لیے زیادہ محنت کرنی چاہیے۔بیر کے درخت نے کہا، “میں محنت کرنے کی کوشش کروں گا۔”

بیر کے درخت نے اپنے پھلوں کے لیے زیادہ محنت کرنا شروع کر دی۔ وہ اپنے پھلوں کو زیادہ پانی اور خوراک دیتا تھا۔ وہ اپنے پھلوں کو سورج کی روشنی میں زیادہ وقت تک رکھتا تھا۔

چند ماہ بعد، بیر کے درخت کے پھل بڑے اور میٹھے ہو گئے۔ بیر کا درخت بہت خوش تھا۔ وہ جامن کے درخت کا شکر گزار تھا۔جامن کا درخت بولا، “میں نے تمہیں بتایا تھا کہ اگر تم محنت کرو گے تو تم کامیاب ہو جاؤ گے۔”

بیر کے درخت نے کہا، “میں تمہارا شکر گزار ہوں۔ تم نے مجھے ایک سبق سکھایا ہے کہ محنت سے ہر کام ممکن ہے۔”

سبق

اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ محنت سے ہر کام ممکن ہے۔

Read more kids story in urdu:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *