Kids Urdu story – new urdu kahani

Kids urdu story read karin aur enjoy krne k sath sath ap bahtreen lesson bi payan.pyary bachon mujy ameed hai k ap iss kahani sy kuch kuch zarorr new sakhin gy aur ya story apko pasnd aay gi iss ko read karin aur apne doston mai bi share karin.

کامران اور کامل کی دوستی

ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ کامران اور کامل نامی دو دوست تھے۔ وہ ایک چھوٹے سے قصبے میں رہتے تھے۔ کامران ایک امیر گھرانے سے تھا اور کامل ایک غریب گھرانے سے۔

کامران اور کامل کی دوستی بہت اچھی تھی۔ وہ ایک ساتھ کھیلتے، ایک ساتھ پڑھتے، اور ایک ساتھ گھومتے پھرتے۔ایک دن، کامران اور کامل ایک ساتھ اسکول جا رہے تھے۔ راستے میں، انہوں نے ایک غریب آدمی کو دیکھا جو بھوکا تھا۔

کامران نے اپنے بیگ سے کھانا نکالا اور غریب آدمی کو دے دیا۔ غریب آدمی نے کامران کا شکریہ ادا کیا اور اسے دعائیں دیں۔کامل نے کامران کو دیکھا اور اس کی سخاوت سے بہت متاثر ہوا۔ اس نے کامران سے کہا، “تم بہت اچھے ہو۔ تم نے غریب آدمی کی مدد کی۔”

Read kids urdu story here:

مدد

کامران نے کہا، “یہ میرا فرض تھا۔ ہمیں ہمیشہ دوسروں کی مدد کرنی چاہیے۔”کامل نے کامران سے کہا، “میں بھی تمہاری طرح بننا چاہتا ہوں۔”کامران نے کہا، “تم ضرور بن سکتے ہو۔ بس اچھے کام کرتے رہو۔”

کامل نے کامران سے وعدہ کیا کہ وہ ہمیشہ اچھے کام کرے گا۔ کامران اور کامل کی دوستی اور بھی مضبوط ہو گئی۔ وہ دونوں اچھے انسان بن گئے اور ہمیشہ دوسروں کی مدد کرتے رہے۔

ایک دن، کامران کے والد کا انتقال ہو گیا۔ کامران بہت اداس ہو گیا۔ کامل نے کامران کا ساتھ دیا اور اسے اس مشکل وقت میں ہمت دی۔

کامران نے کامل کی مدد سے اپنے غم کو برداشت کیا اور اپنی زندگی میں آگے بڑھنے کا فیصلہ کیا۔کامران اور کامل نے اپنی تعلیم جاری رکھی اور دونوں نے اچھے تعلیمی اداروں سے ڈگریاں حاصل کیں۔

کامران نے ایک بڑی کمپنی میں نوکری حاصل کی اور کامل نے اپنا کاروبار شروع کیا۔کامران اور کامل دونوں نے اپنی زندگی میں کامیابی حاصل کی۔ انہوں نے اپنی کامیابی کا سہرا اپنی دوستی کو دیا۔

یہ کہانی ہمیں سکھاتی ہے کہ دوستی ایک بہت ہی قیمتی چیز ہے۔ ہمیں ہمیشہ اپنے دوستوں کا ساتھ دینا چاہیے اور ان کی مدد کرنی چاہیے۔

اخلاقی سبق

دوستی ایک بہت ہی قیمتی چیز ہے۔ہمیں ہمیشہ اپنے دوستوں کا ساتھ دینا چاہیے اور ان کی مدد کرنی چاہیے۔ہمیں ہمیشہ اچھے کام کرنے چاہئیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *