Read Magic book new story in urdu Come on an amazing adventure with my brand-new book!A Magic book new story in urdu It’s like magical story in simple Urdu that’s easy to understand. Picture a world where every word is like a little bit of magic, and each page is a door to a different exciting story. Follow the main character as they explore a place where real life mixes with wonder. It’s a super fun tale that will take you to cool places, all told in easy-to-understand Urdu.

سعدیہ اور نور کی کہانی

ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ سعدیہ اور نور نامی دو بہنیں تھیں۔ وہ ایک چھوٹے سے گاؤں میں اپنے والدین اور اپنے تین بھائیوں کے ساتھ رہتی تھیں۔ سعدیہ بڑی بہن تھی اور وہ دس سال کی تھی۔ نور چھوٹی بہن تھی اور وہ آٹھ سال کی تھی۔

سعدیہ اور نور بہت اچھی بہنیں تھیں۔ وہ ہمیشہ ایک دوسرے کے ساتھ کھیلتیں اور ایک دوسرے کی مدد کرتیں۔ وہ اپنے والدین اور اپنے بھائیوں سے بھی بہت پیار کرتی تھیں۔

ایک دن، سعدیہ اور نور اپنے گاؤں کے قریب جنگل میں کھیل رہی تھیں۔ اچانک، انہوں نے ایک چھوٹی سی پری کو دیکھا۔ پری زخمی تھی اور وہ درد سے رو رہی تھی۔

سعدیہ اور نور پری کے پاس گئیں اور اس سے پوچھا کہ کیا ہوا ہے۔ پری نے بتایا کہ وہ ایک جادوگر سے لڑ رہی تھی اور وہ زخمی ہو گئی۔سعدیہ اور نور نے پری کی مدد کرنے کا فیصلہ کیا۔ وہ پر ی کونے اپنے گھر لے گئیں اور اس کا علاج کیا۔

Read more nice story :

جادوئی کتاب

پری سعدیہ اور نور کی مہربانی سے بہت خوش ہوئی۔ اس نے انہیں ایک تحفہ دیا۔ تحفہ ایک جادوئی کتاب تھی۔جادوئی کتاب میں بہت سی کہانیاں اور نظمیں تھیں۔ سعدیہ اور نور کو جادوئی کتاب بہت پسند آئی۔ وہ ہر روز جادوئی کتاب سے کہانیاں اور نظمیں پڑھتیں۔

ایک دن، سعدیہ اور نور جادوئی کتاب سے ایک کہانی پڑھ رہی تھیں۔ کہانی میں ایک جادوئی تلوارکا ذکر تھا۔سعدیہ اور نور نے جادوئی تلوار کو تلاش کرنے کا فیصلہ کیا۔ وہ جنگل میں گئیں اور جادوئی تلوار کو تلاش کیا۔

جادوئی تلوار بہت طاقتور تھی۔ سعدیہ اور نور نے جادوئی تلوار سے جادوگر کو شکست دی۔جادوگر کی شکست کے بعد، گاؤں کے لوگ بہت خوش ہوئے۔ انہوں نے سعدیہ اور نور کا شکریہ ادا کیا۔

سعدیہ اور نور بہت خوش تھیں۔ انہوں نے گاؤں کے لوگوں کی مدد کی تھی اور انہیں ایک جادوئی تلوار بھی مل گئی تھی۔سعدیہ اور نور نے جادوئی تلوار کو گاؤں کے لوگوں کی حفاظت کے لیے استعمال کرنے کا فیصلہ کیا۔ وہ گاؤں کی حفاظت کے لیے ہمیشہ تیار رہیں۔

یہ کہانی ہمیں سکھاتی ہے کہ ہمیں ہمیشہ دوسروں کی مدد کرنی چاہیے اور ہمیں کبھی بھی ہمت نہیں ہارنی چاہیے۔

Leave a Comment