Enjoy reading magic tree story with moral lesson.The important lesson from this story is that when we face problems, it’s good to work together with friends and not give up. Noor and her friends helped the magic tree, and even though there was a big storm, they fixed it. This shows that when we help each other and don’t lose hope, we can solve difficult things. The story also says that it’s nice to be thankful for the things we love, just like Noor was thankful for the magic tree.

نور اورجادوئی درخت

ایک دفعہ ایک جنگل میں ایک جادوئی درخت تھا۔ یہ درخت بہت پرانا تھا اور اس کی عمر ہزاروں سال تھی۔ اس درخت سے رات کو نور نکلتا تھا۔ یہ نور بہت خوبصورت تھا اور اس سے سارا جنگل روشن ہو جاتا تھا۔

اس جنگل میں ایک چھوٹی سی لڑکی رہتی تھی۔ اس لڑکی کا نام نور تھا۔ نور کو جادوئی درخت سے بہت پیار تھا۔ وہ ہر رات درخت کے پاس آتی تھی اور اس کے نور سے لطف اندوز ہوتی تھی۔

ایک دن ایک خوفناک طوفان آیا۔ طوفان سے درخت کی جڑیں کھوکھلی ہو گئیں اور درخت گر گیا۔ نور بہت پریشان ہوئی۔ وہ درخت کو دوبارہ کھڑا کرنے کے لیے کچھ کرنا چاہتی تھی۔

نور نے اپنے دوستوں سے مدد مانگی۔ نور کے دوستوں نے اس کی مدد کی اور انہوں نے درخت کو دوبارہ کھڑا کر دیا۔نور بہت خوش تھی۔ اس نے دعا کی کہ درخت پھر سے نور خارج کرے۔ نور کی دعا قبول ہوئی اور درخت پھر سے نور خارج کرنے لگا۔

نور نے درخت کے نور سے جنگل کو روشن کیا۔ جنگل کے تمام جانوروں اور پھولوں کو نور سے بہت خوشی ہوئی۔نور نے وعدہ کیا کہ وہ ہمیشہ درخت کی حفاظت کرے گی۔

سبق

اس کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ ہمیں قدرت کی نعمتوں کی قدر کرنی چاہیے۔ ہمیں ان نعمتوں کی حفاظت کے لیے اپنا کردار ادا کرنا چاہیے۔

Read more:https://urdughar.pk/urdu-tales/

1 thought on “Magic tree story with moral”

Leave a Comment