agr ap Amazing Moral Stories prhna chhaty hainn aur ap ak sahi website per hain. Ap ko edr her wo story read krne ko mely gi jo ap prhna chhaty hain. Ya stories apko ak acha sabaq farahm kariy gi aur apko apni zindagi bether banny mai madgar sabat ho gi.

مریم کی محنت کا صلہ

ایک بار ایک گاوں میں ایک لڑکی رہتی تھی جس کا نام مریم تھا۔ مریم بہت محنتی اور ایماندار لڑکی تھی۔ وہ اپنی پڑھائی میں بہت اچھی تھی۔مریم کی ایک بہت اچھی دوست تھی جس کا نام زینب تھا۔ زینب بہت ذہین لڑکی تھی، لیکن وہ محنتی نہیں تھی۔

مریم اور زینب ایک ساتھ اسکول جاتے تھے۔مریم اپنی پڑھائی میں بہت محنت کرتی تھی، جبکہ زینب اکثر اسکول سے چھٹی کرتی تھی۔ایک دن، مریم کی کلاس کا امتحان تھا۔مریم نے بہت محنت کی تھی اور وہ امتحان میں کامیاب ہونے کے لیے پرعزم تھی۔زینب نے بھی امتحان دینے کا فیصلہ کیا، لیکن وہ امتحان کی تیاری نہیں کی تھی۔

زینب ناکام

امتحان کا دن آیا۔ مریم نے امتحان میں بہت اچھا کیا۔ زینب بھی امتحان میں بیٹھی، لیکن وہ سوالوں کا جواب نہیں دے سکی۔امتحان کے بعد، مریم اور زینب نے اپنے نتائج دیکھے۔ مریم نے امتحان میں کامیابی حاصل کی، جبکہ زینب امتحان میں ناکام رہی۔

زینب نے مریم سے کہا، “مریم، تمہاری محنت کا صلہ تمہیں کیسے ملا؟ میں نے بھی امتحان دیا تھا، لیکن میں ناکام رہی۔”مریم نے کہا، “میں نے امتحان کی تیاری بہت محنت سے کی تھی۔ میں نے ہر سوال کا جواب یاد کر لیا تھا۔”

زینب نے کہا، “میں نے بھی تیاری کی تھی، لیکن میں تمہاری طرح محنت نہیں کی۔”مریم نے کہا، “دیکھو زینب، اگر تم محنت کرو گی تو تم بھی کامیاب ہو سکتی ہو۔”زینب نے مریم کی بات مان لی۔ اس نے محنت کرنا شروع کر دیا۔

اگلے امتحان میں، زینب نے بھی کامیابی حاصل کی۔ وہ مریم کی محنت سے بہت متاثر ہوئی۔زینب نے مریم سے کہا، “مریم، تمہاری محنت کا مجھے بہت فائدہ ہوا۔ اب میں بھی محنتی ہو گئی ہوں۔”مریم نے کہا، “یہ تمہاری محنت کا ثمر ہے۔”مجھے امید ہے کہ یہ کہانی آپ کو پسند آئی ہوگی اور آپ اس سے کوئی نہ کوئی سبق ضرور سیکھیں گے۔

نتیجہ

یہ کہانی ہمیں یہ سبق دیتی ہے کہ محنت ہی کامیابی کی کنجی ہے۔ اگر ہم محنت کریں گے تو ہم ہر میدان میں کامیاب ہو سکتے ہیں۔

Best Moral Stories:

2 thoughts on “Moral Stories – Maryam ki mahnet ka sela”

Leave a Comment