Best urdu Moral story hamari website per ap read aur pdf mai download kr sakty hain.Aj ki story mai do doston k bary mai hai jin mai ak dost dossary sy hasad krne lagta hai. aur hasad ki waja sy ak aur borayi kr lty hai.aur uss ka enjam boht bora hota hai.

حسد کرنے کی سزا

ایک دفعہ ایک گاؤں میں دو دوست رہتے تھے۔ ایک کا نام حسن تھا اور دوسرے کا نام حسین تھا۔ حسن ایک غریب لڑکا تھا اور حسین ایک امیر لڑکا تھا۔ حسن حسین سے بہت حسد کرتا تھا۔ 

ایک دن، حسین کو ایک قیمتی گھوڑا تحفے میں ملا۔ حسن بہت حسد کرنے لگا۔ وہ یہ سوچنے لگا کہ اگر اسے بھی ایسا گھوڑا مل جائے تو وہ کتنا خوش ہو گا۔حسن نے اپنی حسد کو قابو میں رکھنے کی کوشش کی، لیکن وہ کامیاب نہیں ہو سکا۔ اس نے فیصلہ کیا کہ وہ حسین کے گھوڑے کو چوری کر لے گا۔

رات کے وقت، حسن حسین کے گھر میں گھس گیا اور گھوڑے کو چوری کر لیا۔ اس نے گھوڑے کو ایک جنگل میں لے جا کر چھوڑ دیا۔اگلے دن، حسین کو معلوم ہوا کہ اس کا گھوڑا چوری ہو گیا ہے۔ وہ بہت پریشان ہوا۔ اس نے اپنے دوستوں سے مدد طلب کی۔

حسن نے حسین کو گھوڑے کی چوری کا راز بتایا۔ حسین بہت غصے میں تھا۔ اس نے حسن کو بہت برا بھلا کہا۔حسین نے اپنے باپ سے حسن کی شکایت کی۔ حسن کے باپ کو معلوم ہوا کہ اس کا بیٹا ایک چور ہے تو وہ بہت مایوس ہوا۔ اس نے حسن کو گھر سے نکال دیا۔

حسن کو اپنی غلطی کا احساس ہوا۔ اسے اپنے باپ سے معاف کرنے کی درخواست کی۔ حسن کے باپ نے اسے معاف کر دیا، لیکن اس نے اسے ہمیشہ کے لیے چوری کرنے سے باز رہنے کی نصیحت کی۔

حسن نے اپنے باپ کی نصیحت پر عمل کیا اور  کبھی دوبارہ چوری نہیں کی۔ وہ ایک اچھا انسان بن گیا ۔

نتیجہ

حسد ایک بری عادت ہے۔ یہ تعلقات کو خراب کر سکتا ہے اور لوگوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ ہمیں حسد سے بچنا چاہیے اور دوسروں کے لیے خوش ہونے کی کوشش کرنی چاہیے۔

Read beautiful moral story here:

1 thought on “Moral story – Hasad krne ki saza”

Leave a Comment