New magic story – famous magic story for kids

“Some magical stories may not have a connection with reality, but they often carry valuable lessons. Whether you want to read New magic story or explore various other topics, you can easily find them on our website. Feel free to browse and enjoy a variety of content!”

انیسہ اور جادوگر کی کہانی 

ایک بار ایک گاؤں میں ایک لڑکی تھی جس کا نام انیسہ تھا۔ وہ ایک بہت ہی اچھی اور ذہین لڑکی تھی۔ وہ ہمیشہ دوسروں کی مدد کرنے کو تیار رہتی تھی۔

ایک دن، انیسہ جنگل میں کھیل رہی تھی۔ وہ پھولوں کو دیکھ رہی تھی اور پرندوں کی چہچہاہٹ سن رہی تھی۔ پھر، اسے ایک عجیب سی روشنی نظر آئی۔ وہ روشنی جنگل کے ایک گمنام راستے پر تھی۔

انیسہ نے روشنی کی طرف جانے کا فیصلہ کیا۔ وہ راستے پر چلنے لگی۔ راستہ کافی لمبا تھا۔ آخر کار، انیسہ ایک چھوٹے سے گھر کے سامنے پہنچ گئی۔

جادو کی طاقت

گھر کا دروازہ کھلا ہوا تھا۔ انیسہ نے اندر دیکھا، تو اسے ایک بوڑھا آدمی نظر آیا۔ آدمی ایک جادوگر تھا۔جادوگر اس نے کہا، “تم ایک بہت ہی اچھی اور ذہین لڑکی ہو۔ میں تمہیں ایک جادو کی طاقت دوں گا۔”

جادوگر نے اپنی چھڑی سے ایک جادو کیا۔ اس نے انیسہ کو ایک جادو کی طاقت دی۔ جادو کی طاقت سے، انیسہ کو ہر زبان بولنا آگئی۔انیسہ بہت خوش ہوئی ۔ اس نے جادوگر کا شکریہ ادا کیا۔ اس نے جادوگر سے پوچھا، “میں یہ طاقت کس لیے استعمال کروں؟”

جادوگر نے کہا، “تم اس طاقت کو دوسروں کی مدد کرنے کے لیے استعمال کر سکتی ہو۔ تم ان لوگوں کی مدد کر سکتی ہو جو مشکل میں ہیں۔”انیسہ نے جادوگر کی بات مان لی۔ اس نے اپنی جادو کی طاقت کو دوسروں کی مدد کرنے کے لیے استعمال کرنا شروع کیا۔

ایک دن، انیسہ نے ایک چور کو ایک بڑے گھر سے مال چراتے ہوئے دیکھا۔ انیسہ نے اپنی جادو کی طاقت سے چور کو پکڑ لیا اور اسے پولیس کے حوالے کر دیا۔

ایک اور دن، انیسہ نے ایک بچے کو ایک کھائی میں گرتے ہوئے دیکھا۔ انیسہ نے اپنی جادو کی طاقت سے بچے کو بچایا۔انیسہ نے اپنی جادو کی طاقت سے بہت سے لوگوں کی مدد کی۔ وہ ایک مشہور ہیرو بن گئی۔

سبق

انیسہ کی کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ ہمیں دوسروں کی مدد کرنے کے لیے اپنی طاقت کا استعمال کرنا چاہیے۔ ہمیں اپنی طاقت سے دنیا کو ایک بہتر جگہ بنانے کی کوشش کرنی چاہیے۔

New magic story:

https://urdughar.pk/magical-story-with-moral-lesson/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *