ap iss website per new stories in urdu read aur pdf mai hasal kr skty hain. hamari website per bacho k liye her tara ki ture kahaniyn ekhlaki kahaniyan aur moral kahaniyan majood hain . apne bacho ko ya stories read krwaain aur inki zindagi ko bether bain.

جھوٹ کی سزا 

ایک دفعہ ایک لڑکا تھا جس کا نام علی تھا۔ علی ایک اچھا لڑکا تھا، لیکن وہ جھوٹ بولنے کی عادت میں مبتلا تھا۔ وہ جھوٹ بول کر اپنے دوستوں کو دھوکہ دیتا تھا، اور اپنے والدین کو بھی خوش کرنے کے لیے جھوٹ بولتا تھا۔ایک دن، علی کی کلاس میں ایک امتحان ہو رہا تھا۔ علی نے امتحان میں سب سے زیادہ نمبر کی خواہش کی۔ اس نے سوچا کہ اگر وہ امتحان میں جھوٹ بول کر زیادہ سوالات کے جواب درست لکھ دے گا، تو وہ سب سے زیادہ نمبر لے جائے گا۔

امتحان شروع ہوا۔ علی نے پہلے کچھ سوالات درست لکھے۔ پھر جب اسے کسی سوال کا جواب نہیں آیا۔ تواس نے ان سوالات کے جواب اپنی کتاب سے نقل لگا کر لکھ لیے۔جب اس کی استانی نے پوچھا تو اس نے جھوٹ بول دیا ۔امتحان ختم ہوا۔ علی نے اپنے امتحان کو بہت زیادہ آسان سمجھا۔ اس نے سوچا کہ اس نے امتحان میں یقیناً سب سے زیادہ نمبر لے لیے ہوں گے۔

امتحان کے نتائج آئے۔ علی نے امتحان میں کم نمبر لیے۔ اس نے سوچا کہ یہ کیسے ممکن ہو سکتا ہے؟ اس نے تو امتحان میں سب سے زیادہ سوالات کے جواب درست لکھے تھے۔علی نے اپنے استاد سے پوچھا کہ اسے کم نمبر کیوں ملے۔ استاد نے علی سے کہا، “تو نے امتحان میں جھوٹ بول کر سوالات کے جواب لکھے تھے۔ جھوٹ بولنے سے کوئی بھی کام نہیں ہوتا۔”

علی کو اپنے جھوٹ کے نتائج کا پتہ چلا۔ وہ بہت شرمندہ ہوا۔ اس نے اپنے والدین سے معافی مانگی۔ والدین نے علی کو سمجھایا کہ جھوٹ بولنا ایک بری عادت ہے۔ اس سے انسان کو نقصان پہنچتا ہے۔علی نے اپنی غلطی کا احساس کیا۔ اس نے وعدہ کیا کہ وہ آئندہ کبھی جھوٹ نہیں بولے گا۔

:سبق

جھوٹ بولنا ایک بری عادت ہے۔ اس سے انسان کو نقصان پہنچتا ہے۔

سچ بولنا ہمیشہ اچھا ہوتا ہے۔

Read more amazing stories:

1 thought on “New stories in urdu – bacho k liye best kahaniyan”

Leave a Comment