New true story in urdu

New true story in urdu bachon ki soch aur jazbaat ko gahra karti hain aur unhein asal zindagi ke challenges aur successes se mutala’a karne ka mauqa deti hain.Asal kahaniyan bachon mein sachai aur insaniyat ki samajh paida karti hain, unhein achy akhlaqat aur sahi rasty par chalne ke liye tawajju dene mein madad karti hain.

ماں کی خدمت کرنے کا صلہ

ایک بار ایک گاؤں میں ایک لڑکا تھا جس کا نام علی تھا۔ علی کی ماں بہت بیمار تھی۔ علی اپنی ماں کی بہت خدمت کرتا تھا۔ وہ اس کے لیے کھانا پکاتا تھا، اس کے کپڑے دھوتا تھا، اور اس کی دیکھ بھال کرتا تھا۔

ایک دن، علی کی ماں کی حالت بہت خراب ہو گئی۔ علی بہت پریشان ہو گیا۔ اس نے اپنی ماں کو بچانے کے لیے اللہ سے دعا کی۔

رات کو، علی کو ایک خواب آیا۔ خواب میں ایک بزرگ نے اسے کہا، “علی، تم نے اپنی ماں کی بہت خدمت کی ہے۔ اس کی خدمت کا صلہ تمہیں ضرور ملے گا۔”

علی کی ماں جلد ہی صحت یاب ہو گئی۔ علی بہت خوش تھا۔ اس نے اپنی ماں کو کے لیے دعا کی کہ وہ ہمیشہ اسی طرح صحت مند رہے۔علی کی ماں نے علی کو کہا، “بیٹا، تم نے میری بہت خدمت کی۔ میں تم سے بہت پیار کرتی ہوں۔”

علی نے اپنی ماں کو کہا، “میں بھی آپ سے بہت پیار کرتا ہوں، ماں۔”علی نے اپنی ماں کی خدمت جاری رکھی۔ وہ اپنی ماں کی ہر خواہش پوری کرتا تھا۔

ایک دن، علی کو ایک بڑا وظیفہ ملا۔ اس نے اپنی ماں کو وظیفے کا پیسہ دیا۔ علی کی ماں نے پیسہ لے کر کہا، “بیٹا، یہ پیسہ تمہارا ہے، میں اسے نہیں لے سکتی۔”

علی نے کہا، “میں نے یہ پیسہ آپ کی خدمت کے صلے میں کمایا ہے۔ یہ پیسہ آپ کا حق ہے۔”علی کی ماں نے پیسہ قبول کر لیا۔ اس نے پیسہ سے ایک نیا گھر خریدا۔ علی اور اس کی ماں نئے گھر میں خوشی سے رہنے لگے۔

سبق

علی کی کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ ماں کی خدمت کرنے کا صلہ ہمیں ضرور ملتا ہے۔

Top 4 New true story in urdu:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *