Jab say 2024 ka naya safar shuru hua hai, Urdu adabi duniya mein naye rang aur andaz aaye hain.New urdu story 2024 online free prhn aur apne dosto ko suain. Har ek kahani apne andar ek naya jahan chhupa rahi hai, jismein har lafz ek anokha raaz bayaan karta hai. https://urdughar.pk/urdu-moral-stories-for-kids/2024 ki Urdu kahaniyon mein mohabbat, junoon, aur tajurbe ki gehraiyon mein chhupa ek alag hi charm hai. Har ek shabd dil ko choo jata hai, aur har misra ek nayi dunia ka door khula deti hai.

ماں کی نافرمانی

ایک گاؤں میں ایک لڑکا تھا جس کا نام عامر تھا۔ عامر ایک اچھا لڑکا تھا، لیکن وہ کبھی کبھی اپنی ماں کی نافرمانی کرتا تھا۔ایک دن، عامر کی ماں نے اسے کہا، آج تم باہر   نہیں جاؤ گے۔عامر نے کہا،لیکن میں اپنے دوستوں سے ملنا چاہتا ہوں۔

عامر کی ماں نے کہا، میں تمہیں رات 9 بجے تک گھر آنے کی اجازت دیتی ہوں۔”عامر نے کہا، ٹھیک ہے، میں 9 بجے تک گھر آجاوں گا۔”عامر نے اپنے دوستوں کے ساتھ رات 11 بجے تک تفریح کی۔ وہ بہت دیر گئے گھر پہنچا۔

عامر کی ماں نے اسے گھر آتے دیکھ کر کہا، “تم نے میری بات کیوں نہیں مانی؟ میں نے تمہیں رات 9 بجے تک گھر آنے کی اجازت دی تھی۔عامر نے کہا، میں اپنے دوستوں کے ساتھ زیادہ دیر گزارنا چاہتا تھا۔عامر کی ماں نے کہا، تمہیں اپنی دوستوں سے زیادہ اپنی ماں کی بات ماننی چاہیے۔

عامر نے معافی مانگی

عامر کی ماں نے غصے میں عامر کو ایک تھپڑ مارا۔عامر کو بہت دکھ ہوا۔عامر نے اپنی ماں سے معافی مانگی، لیکن اس کی ماں نے اسے معاف نہیں کیا۔عامر کو اپنی ماں کی نافرمانی کا بہت پچھتاوا ہوا۔اس نے سوچا کہ اسے اپنی ماں کی بات ماننی چاہیے تھی۔اگلے دن، عامر نے اپنی ماں سے کہامیں نے غلطی کی تھی۔ میں آپ کی بات مانوں گا۔عامر کی ماں نے عامر کو معاف کر دیا۔ پھرعامر نے اپنی ماں کی نافرمانی کبھی نہیں کی۔

عامر کی کہانی ایک سبق دیتی ہے کہ ہمیں ہمیشہ اپنی ماں کی بات ماننی چاہیے۔ اگر ہم اپنی ماں کی بات نہیں مانتے ہیں، تو ہمیں پچھتاوا ہو سکتا ہے۔

یہاں کچھ نصیحتیں ہیں جو ہم ماں کی نافرمانی سے بچنے کے لیے کر سکتے ہیں

اپنی ماں کی باتوں کو سنیں اور ان پر غور کریں۔ ماں کی باتوں کے پیچھے کے مقصد کو سمجھنے کی کوشش کریں۔ اپنی ماں کی بات ماننے کے لیے اپنے آپ کو تیار کریں۔ اگر ہم ان نصیحتوں پر عمل کریں گے، تو ہم ماں کی نافرمانی سے بچ سکتے ہیں۔

Read other new urdu story 2024:

2 thoughts on “New urdu story 2024 – Maa ki na fermani ka enjam”

Leave a Comment