New urdu story The Riddle of Chunki

New urdu story padh kar aap apni zehniyat ko aur apne maashrayi hawalay ko samajh sakte hain. Kahaniyon mein mukhtalif maqamat, log, aur riwayatain shamil hoti hain jo aapko apni qoumi aur samaji tehqiqat mein madad karti hain.

چُنکی کی پہیلی

پاکستان کے شمالی پہاڑوں میں ایک چھوٹی سی لڑکی رہتی تھی جس کا نام چُنکی تھا۔ چُنکی بڑی ہی ذہین اور تجسس کرنے والی تھی۔ وہ ہمیشہ نئی چیزیں سیکھنے اور پہیلیوں کو سلجھانے کی شوقین تھی۔

ایک دن، جیسے ہی چُنکی جنگل سے گزر رہی تھی، اسے ایک پرانا صندوق درخت کے نیچے دبا ہوا ملا۔ اس نے بڑی احتیاط سے اسے کھولا تو اندر سے اسے ایک خوبصورت پتھر ملا۔ یہ پتھر رنگ بدلتا تھا! سرخ، نیلا، پیلا، ہرا – ہر چند سیکنڈ میں اس کی چمک بدل جاتی تھی۔

چُنکی حیران رہ گئی اور وہ سمجھنے لگی کہ پتھر یہ رنگ کیوں بدل رہا ہے۔ اس نے اسے گھما کر دیکھا، اسے دھو لیا، اپنی قمیص پر رگڑا، لیکن رنگ بدلتا رہا۔ تنگ آ کر وہ اپنی نانی کے پاس گئی اور پتھر کے بارے میں بتایا۔

نانی نے پتھر کو دیکھا اور مسکرا کر کہا، “یہ کوئی عام پتھر نہیں، چُنکی۔ یہ پہیلیوں کا پتھر ہے۔ یہ صرف اس وقت اپنا رنگ بدلتا ہے جب اس سے صحیح پہیلی پوچھی جائے۔

اگر تم اس سے کوئی پیچیدہ پہیلی پوچھوگے، تو رنگ تیزی سے بدلتا رہے گا۔ لیکن اگر تم آسان سی پہیلی پوچھوگے، تو یہ آہستہ آہستہ رنگ بدلے گا۔”

عجیب پہیلی

چُنکی کے چہرے پر جوش کی لہر دوڑ گئی۔ وہ فوراً ہی سوچنے لگی۔ اس نے پتھر کو دیکھا اور کہا، “میں یہاں ہوں، تم کہاں ہو؟ میں جانتا ہوں، تم نہیں جانتے۔میں سانس لیتا ہوں، تم نہیں لیتے۔میں بولتا ہوں، تم نہیں بولتے۔ بتاؤ میں کون ہوں؟”

پتھر کی رنگت آہستہ آہستہ نیلی سے پیلی پھر ہری ہو گئی، پھر واپس نیلی پر آ گئی۔ “ٹھیک ہے! یہ ایک اچھی پہیلی تھی!” نانی نے چُنکی کی تعریف کی۔

اس دن سے، چُنکی جنگل بھر میں گھومتی رہی، نئی پہیلیاں پوچھتی اور رنگ بدلتے پتھر سے سیکھتی رہی۔ اس نے جانوروں، پرندوں، پھولوں اور پہاڑوں کے بارے میں بہت کچھ سیکھا۔

اسے پہیلیوں کو سلجھانے میں مزہ آتا تھا کیونکہ اس سے اسے دنیا کو ایک نئے زاویے سے دیکھنے کا موقع ملتا تھا۔

سبق

چُنکی کی کہانی ہمیں یہ بتاتی ہے کہ تجسس اور پہلیوں کا حل تلاش کرنا بڑا ہی دلچسپ ہوتا ہے۔ یہ ہمیں اپنی دنیا کو نئے سر سے دیکھنے اور سیکھنے کا حوصلہ دیتا ہے۔ تو آپ بھی اپنی دنیا میں چھپی پہلیوں کو تلاش کرو اور انہیں سلجھا کر نئی چیزیں سیکھو!

Read new urdu story:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *