Read Pigeon story with moral lesson in this post and also share with friends.In this story you have learn a best life lesson. In this amazing pigeon story you’ll have a lot of fun, and you’ll start to love all animals. You’ll become the best person who understands and cares for them. Get ready for an exciting journey that will make you a loving friend to every creature around you!

کبوتر باز کاانجام

ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ ایک شہر میں ایک کبوتر باز رہتا تھا۔ وہ بہت ہی ماہر کبوتر باز تھا۔ اس کے پاس بہت سے خوبصورت کبوتر تھے۔ وہ اپنے کبوتروں کو بہت پیار کرتا تھا۔

کبوتر باز اپنے کبوتروں کو شکار کے لیے استعمال کرتا تھا۔ وہ اپنے کبوتروں کو کھلی فضا میں چھوڑ دیتا تھا اور وہ اپنی صلاحیتوں کا استعمال کرتے ہوئے شکار کرتے تھے۔

ایک دن، کبوتر بازنے اپنے کبوتروں کو شکار کے لیے کھلی فضا میں چھوڑ دیا۔ اس کے ایک کبوتر نے ایک بڑا شکار کیا۔ کبوتر باز بہت خوش ہوا۔ اس نے اپنے کبوتر کو شکار دے دیا۔

اچانک، شکار نے کبوتر کو ڈس لیا۔ کبوتر بہت بیمار ہو گیا۔ کبوتر باز اپنے کبوتر کو ڈاکٹر کے پاس لے گیا۔ ڈاکٹر نے کبوتر کا علاج کیا، لیکن کبوتر ٹھیک نہ ہو سکا۔

کبوتر باز اپنے کبوتر کی موت پر بہت پریشان ہو گیا۔ اس نے اپنے کبوتر کو دفنا دیا۔ کبوتر باز اپنے کبوتر کی موت سے اب کافی سنجیدہ رہنے گا۔اور پھر کچھ دنوں کے بعد اس نے اپنے سارے کبوتروں کو آزاد کر دیا ۔

اس کو اپنی غلطی کا احساس ہوا اس نے سوچا کہ وہ شکار کرنے کے لیے بھی تو کسی نہ کسی پرندے کی جان لیتا ہے۔ اس لیے اب اس نے توبہ کی ۔اور آ ئندا کبوتر بازی کا پیشہ چھوڑ دیا ۔

سبق 

اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ ہمیں اپنی صلاحیتوں کا استعمال دوسروں کو نقصان پہنچانے کے لیے نہیں کرنا چاہیے۔

Pigeon story with moral lesson:

Leave a Comment