Short kids stories read online free

Check out our awesome stories on the website, perfect Short kids stories read online free in first to eighth grade. They’re written in a cool style and suitable for everyone. Feel free to enjoy them online at no cost on our website!https://urdughar.pk/stories-for-kids-fatima-ki-na-fermani-moral-story/

ایک بخیل لڑکی

ایک دفعہ ایک گاؤں میں ایک لڑکی رہتی تھی جس کا نام مریم تھا۔ مریم ایک بہت ہی بخیل لڑکی تھی۔ وہ کبھی بھی اپنی چیزیں دوسروں کے ساتھ شیئر نہیں کرتی تھی۔

مریم کے پاس بہت سے کپڑے تھے، لیکن وہ کبھی بھی اپنی دوستوں کو کپڑے نہیں دیتی تھی۔ وہ ہمیشہ کہتی تھی کہ وہ اپنے کپڑے خود پہنے گی۔

مریم کے پاس بہت سےکھلونے بھی تھے، لیکن وہ کبھی بھی اپنی بہن بھائیوں کو کھلونے نہیں دیتی تھی۔ وہ ہمیشہ کہتی تھی کہ وہ اپنے کھلونوں سے خود کھیلے گی۔

مریم کےبخل کی وجہ سے اس کے دوست اور خاندان کے لوگ اس سے خوش نہیں تھے۔ انہوں نے مریم سے باتیں کرنا بند کر دی تھیں۔

ایک دن، مریم کوایک خواب آیا۔ اس خواب میں اس نے ایک بوڑھے آدمی کو دیکھا جو اس سے کہہ رہا تھا کہ بخل ایک برا عمل ہے۔ بوڑھے آدمی نے مریم کو بتایا کہ اسے اپنی چیزیں دوسروں کے ساتھ شیئر کرنی چاہئیں۔

مریم کو اپنے خواب کی وجہ سے بہت فکر لاحق ہوئی۔ اس نے سوچا کہ کیا وہ واقعی ایک بخیل لڑکی ہے۔

مریم نے اپنی زندگی تبدیل کرنے کا فیصلہ کیا۔ اس نے اپنی دوستوں اور خاندان کے لوگوں سے معافی مانگی۔ اس نے اپنی چیزیں دوسروں کے ساتھ شیئر کرنا شروع کر دیا۔

مریم بہت خوش تھی کہ اس نے اپنی زندگی تبدیل کر لی تھی۔ وہ اب ایک سخاوت مند لڑکی تھی۔

نتیجہ

بخل ایک برا عمل ہے۔ یہ انسان کو اللہ سے دور کرتا ہے اور اسے نقصان پہنچاتا ہے۔ ہمیں بخل سے بچنا چاہیے اور ہمیشہ سخاوت مند ہونا چاہیے۔

Short kids stories read online free:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *