ap iss website per Short stories for kids pdf mai hasal kr skty hain. hamari website per bacho k liye her tara ki ture kahaniyn ekhlaki kahanyan aur moral kahanyan majood hain . apne bacho k ya stories read krwaain aur inki zindagi ko bether bain.

فاطمہ کی ضد کا انجام

ایک دفعہ ایک گاؤں میں ایک لڑکی فاطمہ رہتی تھی۔ فاطمہ بہت ضدی تھی۔ وہ جو کچھ چاہتی تھی، اسے حاصل کرنا چاہتی تھی۔ایک دن، فاطمہ کی ماں نے اسے ایک نیا جوڑا خرید کر دیا۔ فاطمہ جوڑے کو دیکھ کر بہت خوش ہوئی۔ اس نے ماں سے کہا، “ماں، یہ جوڑا تو بہت خوبصورت ہے۔ میں اسے پہن کر پارک جانا چاہتی ہوں۔”

فاطمہ کی ماں نے کہا، “ٹھیک ہے، تو جاؤ پارک میں۔ لیکن جلدی واپس آؤ۔ رات ہونے والی ہے۔”فاطما اپنا نیا جوڑا پہن کر پارک گئی۔ پارک میں اس نے اپنی دوستوں سے ملنے کا پروگرام بنایا۔ وہ سب ایک ساتھ کھیلنے لگیں۔

رات ہونے لگی تو فاطمہ کی دوستوں نے کہا، “فاطمہ، اب ہمیں گھر جانا چاہیے۔”فاطمہ نے کہا، “میں نہیں جاؤں گی۔ میں یہاں رہ کر کھیلوں گی۔”فاطمہ کی دوستیں اسے سمجھانے کی کوشش کرنے لگیں۔ لیکن فاطمہ اپنی ضد پر قائم رہی۔آخر میں، فاطمہ کی دوستیں اسے چھوڑ کر گھر چلی گئیں۔ فاطمہ اکیلے پارک میں رہ گئی۔

رات کا وقت ہونے لگا۔ فاطمہ کو ڈر لگنے لگا۔ اس نے ماں کو فون کیا اور کہا، “ماں، میں گھر جانا چاہتی ہوں۔ مجھے ڈر لگ رہا ہے۔”فاطمہ کی ماں نے کہا، “ٹھیک ہے، میں تم کو لینے کے لیے آتی ہوں۔”

فاطمہ کی ماں اسے لینے کے لیے آئی۔ فاطمہ نے ماں سے معافی مانگی۔فاطمہ کی ماں نے اسے سمجھایا، “بیٹی، ضد کرنا اچھا نہیں ہوتا۔ ضد کرنے سے انسان کو نقصان پہنچتا ہے۔فاطمہ نے ماں کی بات مان لی۔ اس نے اپنی ضد ترک کر دی۔”

نتیجہ

یہ کہانی ہمیں یہ سبق دیتی ہے کہ ضد کرنا اچھا نہیں ہوتا۔ ضد کرنے سے انسان کو نقصان پہنچتا ہے۔ ہمیں اپنی ضد ترک کرنی چاہیے۔

Read more Short stories for kids pdf:

2 thoughts on “Short stories for kids pdf – FAtima ki zid ka enjam”

  1. Pingback: Urdu Stories

Leave a Comment