Read a short story for children on this website and share it with your friends. You’ll find a variety of stories on urdughar.pk, specifically written for young kids. Each story carries a valuable lesson that can positively impact children’s lives, helping them become better individuals. Enjoy reading and exploring the lessons woven into these stories!

عمر اور سیف کی کہانی

ایک بار ایک لڑکا تھا جس کا نام عمر تھا۔ وہ ایک چھوٹا سے گاؤں میں رہتا تھا۔ عمر ایک بہت ہی اچھا لڑکا تھا۔ وہ ہمیشہ دوسروں کی مدد کرنے کو تیار رہتا تھا۔

ایک دن، عمر اپنے دوست سیف کے ساتھ کھیل رہا تھا۔ وہ ایک چھوٹے سے باغ میں کھیل رہے تھے۔ باغ میں بہت سارے پھول، پودے اور درخت تھے۔ باغ بہت ہی خوبصورت تھا۔ 

عمر اور سیف باغ میں کھیلتے ہوئے بہت خوش تھے۔ وہ پھولوں کی خوشبو کو سونگھ رہے تھے اور پرندوں کی چہچہاہٹ سن رہے تھے۔ وہ باغ کے خوبصورت مناظر سے لطف اندوز ہو رہے تھے۔

پھر،عمر کو ایک چھوٹا سا بچہ روتا ہوا نظر آیا۔  عمر نے بچے سے پوچھا،کہ تم کیوں رو رہے ہو۔

بچے نے جواب دیا، مجھے بہت پیاس لگی ہے۔”

عمر نے فوراً اپنی بوتل سے پانی پینے کے لیے بچے کو دیا۔ بچے نے پانی پیا اس نے عمر کا شکریہ ادا کیا۔

عمر نے سیف سے کہا، “ہمیں اس باغ کو صاف کرنا چاہیے۔”

عمر اور سیف نے باغ میں پڑے کچرے کو صاف کیا۔ انہوں نے پودوں اور درختوں کی دیکھ بھال کی۔ انہوں نے باغ کو بہت ہی صاف اور خوبصورت بنا دیا۔

باغ کے مالک نے عمر اور سیف کی تعریف کی۔ اس نے کہا، “تم دونوں بہت اچھے بچے ہو۔ تم نے میرے باغ کو بہت ہی خوبصورت بنا دیا ہے۔

عمر اور سیف بہت خوش تھے۔ انہوں نے سیکھا کہ دوسروں کی مدد کرنا کتنا خوشی بخش ہوتا ہے۔

عمر اور سیف کی کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ دوسروں کی مدد کرنا ہماری ذمہ داری ہے۔ ہمیں اپنے اردگرد کے ماحول کو بھی صاف اور خوبصورت بنانے کی کوشش کرنی چاہیے۔

Read short story for children:

Leave a Comment