Short story for kids- The Tale of Faris and Zarafa

For kids, reading Urdu stories is like going on fun adventures with cool characters and awesome places. Short story for kids helps them learn more Urdu words and understand the cool things about Pakistan and South Asia. The stories also make their brains work better, helping them remember things and think more. Plus, they get to know how different people feel, making them understand emotions better. And the best part? It’s like a super fun game that helps them relax and have a great time!https://urdughar.pk/kids-bedtime-story/

فارس اور زرافے کی کہانی

ایک دفعہ ایک جنگل میں فارس نامی ایک نوجوان رہتا تھا۔ وہ بہت ہی دلیر اور نڈر تھا۔ وہ جنگل میں رہنے والے تمام جانوروں سے دوستی رکھتا تھا۔

ایک دن، فارس جنگل میں گھوم رہا تھا کہ اسے ایک زرافہ نظر آیا۔ زرافہ بہت ہی خوبصورت تھا۔ اس کے لمبے لمبے پاؤں اور لمبی لمبی گردن تھی۔ فارس نے پہلی بار زرافہ دیکھا تھا، اس لیے وہ حیران رہ گیا۔

فارس نے زرافے سے بات کی۔ زرافے کا نام زارا تھا۔ زارا بھی فارس کا دوست بن گیا۔ فارس اور زارا اکثر ایک ساتھ جنگل میں گھومتے تھے۔ وہ ایک دوسرے کو اپنے قصے سناتے تھے۔

ایک دن، فارس اور زارا جنگل میں گھوم رہے تھے کہ ان کی ملاقات ایک شیر سے ہوئی۔ شیر بہت ہی غضبناک تھا۔ اس نے فارس اور زارا کو کھانے کا ارادہ کیا۔

فارس نے شیر سے مقابلہ کیا۔ وہ بہت ہی دلیر تھا۔ اس نے شیر سے لڑنا شروع کیا۔ شیر بھی بہت ہی طاقتور تھا۔ دونوں میں زبردست جنگ ہوئی۔

آخر میں، فارس نے شیر کو شکست دے دی۔ شیر بھاگ گیا۔ فارس اور زارا بہت خوش تھے۔ انہوں نے ایک دوسرے کو گلے لگایا۔فارس اور زارا کی دوستی ہمیشہ کے لیے قائم رہی۔ وہ ایک دوسرے کے لیے بہترین دوست تھے۔

سبق

دوستی ایک قیمتی چیز ہے۔ اسے محفوظ کرنا چاہیے۔ہمیں ہمیشہ نئی چیزوں کو سیکھنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ہمیں ہمیشہ حق کے لیے لڑنا چاہیے۔

Read short story for kids:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *