Stories for kids – Fatima ki na fermani moral story

Explore interesting stories for kids on our website. You can read stories on various topics, and our website is filled with delightful and amazing tales.”Read fun stories for kids on our website. There are stories about different things, and our site has lots of cool and exciting tales. Hey kids, dive into these interesting stories and let your imagination run wild. Enjoy reading and have a great time.

فاطمہ کی نافرمانی

ایک دفعہ ایک گاؤں میں ایک لڑکی رہتی تھی جس کا نام فاطمہ تھا۔ فاطمہ ایک خوبصورت اور ذہین لڑکی تھی۔ اس کے والدین اس سے بہت محبت کرتے تھے اور اس کی بہت اچھی تربیت کرتے تھے۔

فاطمہ کے والدین چاہتے تھے کہ وہ ایک اچھی مسلمان ہو اور اپنی تعلیم مکمل کر کے ایک اچھی ملازمت حاصل کرے۔ لیکن فاطمہ کو اپنے والدین کی باتوں میں دلچسپی نہیں تھی۔ وہ صرف اپنی دوستوں کے ساتھ کھیلنے اور تفریح کرنے میں دلچسپی رکھتی تھی۔

ایک دن فاطمہ کی دوستوں نے اسے ایک پارٹی میں جانے کی دعوت دی۔ فاطمہ نے اپنے والدین سے اجازت مانگی، لیکن اس کے والدین نے اسے اجازت نہیں دی۔ انہوں نے فاطمہ کو بتایا کہ پارٹیاں اچھی جگہ نہیں ہوتیں اور وہ اسے محفوظ نہیں سمجھتے۔

لیکن فاطمہ نے اپنے والدین کی بات نہیں مانی۔ اس نے اپنے دوستوں کے ساتھ مل کر پارٹی میں جانے کا منصوبہ بنایا۔رات کو فاطمہ اپنے دوستوں کے ساتھ پارٹی میں چلی گئی۔ پارٹی میں بہت سے نوجوان جمع تھے۔ وہ سب شراب پی رہے تھے اور ناچ رہے تھے۔ فاطمہ بھی اپنے دوستوں کے ساتھ شراب پینے لگی اور ناچنے لگی۔

فاطمہ نےجھوٹ بولا

رات دیر تک فاطمہ پارٹی میں رہی۔ جب وہ گھر واپس آئی تو اسے بہت دیر ہو چکی تھی۔ اس کے والدین بہت پریشان تھے۔ انہوں نے فاطمہ سے اس کے پارٹی میں جانے کی وجہ پوچھی۔

فاطمہ نے اپنے والدین کو جھوٹ بولا کہ وہ اپنی ایک دوست کے گھر رہی تھی۔ اس کے والدین فاطمہ کی باتوں پر یقین کر گئے۔لیکن فاطمہ کی دوستوں نے اس کی باتوں کو سن لیا تھا۔ انہوں نے فاطمہ کے والدین کو فاطمہ کے پارٹی میں جانے کی سچائی بتادی۔

فاطمہ کے والدین کو بہت غصہ آیا۔ انہوں نے فاطمہ کو سخت تنبیہ کی اور اسے وعدہ کروایا کہ وہ کبھی بھی والدین کی نافرمانی نہیں کرے گی۔ فاطمہ نے اپنے والدین سے معافی مانگی اور وعدہ کیا کہ وہ اب کبھی بھی ان کی نافرمانی نہیں کرے گی۔

فاطمہ نے اپنی غلطی سے سبق سیکھا اور اس نے والدین کی نافرمانی کرنا بند کر دیا۔ وہ ایک اچھی مسلمان بن گئی اور اپنی تعلیم مکمل کر کے ایک اچھی ملازمت حاصل کی۔

نتیجہ

والدین کی نافرمانی ایک بہت ہی برا عمل ہے۔ یہ انسان کو اللہ سے دور کرتا ہے اور اسے نقصان پہنچاتا ہے۔ ہمیں والدین کی نافرمانی سے بچنا چاہیے اور ان کی باتوں کا احترام کرنا چاہیے۔

Best other Stories for kids:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *