welcome to this website where you can find awesome stories are just a one click . https://urdughar.pk/famous-short-stories-in-urdu/. It’s super easy to find the Story in urdu you love – whether they’re funny, adventurous, or just plain amazing. Imagine a place where every click opens a door to a new adventure. Yep, that’s our website! So, grab a virtual flashlight and start exploring. It’s like a treasure hunt for awesome stories, and they’re all here, waiting for you. Let the reading fun begin! 📚✨

ریاکاری کا نقصان کہانی 

ایک دفعہ ایک بستی میں ایک ریاکار شخص رہتا تھا۔ اس کا نام یوسف تھا۔ یوسف ہمیشہ لوگوں کے سامنے اپنے آپ کو نیک اور پرہیزگار ظاہر کرتا تھا۔ وہ مسجد میں سب سے پہلے آتا تھا اور سب سے آخر میں جاتا تھا۔ وہ روزانہ نماز کے بعد لوگوں کے سامنے قرآن کی تلاوت کرتا تھا اور ان کو نصیحتیں کرتا تھا۔ یوسف کے نیک کاموں اور اچھی باتوں کی وجہ سے لوگ اس کی بہت عزت کرتے تھے۔ 

لیکن یوسف کے اندر کا چہرہ بالکل مختلف تھا۔ وہ اندر سے ایک بہت ہی لالچی اور بغض رکھنے والا شخص تھا۔ وہ لوگوں کی عزت اور محبت کے لیے ان کے سامنے اپنے آپ کو اچھا ظاہر کرتا تھا۔وہ لوگوں کی مدد کے لیے کچھ نہیں کرتا تھا۔

ya bi prh lain:

ایک دن یوسف کے گاؤں میں ایک بڑا سیلاب آیا۔ بہت سے لوگوں کے گھر تباہ ہو گئے۔ سیلاب سے بچنے کے لیے لوگ پہاڑوں پر چڑھ گئے۔

سیلاب کے بعد لوگ اپنے گھروں کو صاف کرنے اور دوبارہ بنانے میں مصروف ہو گئے۔ یوسف بھی اپنے گھر کو صاف کرنے میں مصروف ہو گیا۔ اس نے اپنے گھر کی دیواروں پر کچھ آیات لکھیں جو اس کی نیک صفتوں اور پرہیزگاری کی نشاندہی کرتی تھیں۔

ایک دن یوسف کے پڑوسیوں نے اسے دیواروں پر لکھے ہوئے آیات پڑھتے ہوئے دیکھا۔ یوسف کے پڑوسیوں کو یہ عجیب لگا کہ یوسف اپنے گھر کی دیواروں پر یہ آیات کیوں لکھ رہا ہے۔ انہوں نے یوسف سے اس کی وجہ پوچھی۔

غلطی کا احساس

یوسف نے اپنے پڑوسیوں کو بتایا کہ وہ یہ آیات اس لیے لکھ رہا ہے تاکہ لوگ اسے نیک اور پرہیزگار سمجھیں۔ یوسف کے پڑوسیوں کو یوسف کی باتیں سن کر بہت افسوس ہوا۔ انہوں نے یوسف کو سمجھایا کہ ریاکاری ایک بہت ہی برا عمل ہے اور اس سے انسان کو نقصان ہوتا ہے۔

یوسف کے پڑوسیوں کی باتوں سے یوسف کو اپنی غلطی کا احساس ہوا۔ اس نے اپنے پڑوسیوں سے معافی مانگی اور وعدہ کیا کہ وہ اب کبھی ریاکاری نہیں کرے گا۔

یوسف نے اپنی غلطی سے سبق سیکھا اور اس نے ریاکاری کو ترک کر دیا۔ اس نے نیک کام صرف اللہ کی رضا کے لیے کرنے شروع کیے۔ یوسف کی نیک صفتوں کی وجہ سے لوگ اس سے زیادہ محبت کرنے لگے۔

ریاکاری ایک بہت ہی برا عمل ہے۔ یہ انسان کو اللہ سے دور کرتا ہے اور اسے نقصان پہنچاتا ہے۔ ہمیں ریاکاری سے بچنا چاہیے اور ہمیشہ سچ اور ایمانداری کے ساتھ کام کرنا چاہیے۔

نتیجہ

ہمیں اپنے اعمال صرف اللہ کی رضا کے لیے کرنے چاہئیں۔ہمیں لوگوں کے سامنے اپنے آپ کو اچھا ظاہر کرنے کی کوشش نہیں کرنی چاہیے۔ہمیں ہمیشہ سچ اور ایمانداری کے ساتھ کام کرنا چاہیے

Best Story in urdu:

2 thoughts on “Story in urdu – Bachon ki kahaniyan”

Leave a Comment