Aj ki iss post mai urdu kahani for kids ak monfared tareky sy majood hai.Urdughar.pk per ap her tara ki true kahaniyan phr sakty hain. Aj ki iss kahani mai ak asy insan ka waqaia bayan kea gya hai jo k quarni duan ki ehmeyat sy waqaf nhi tha. aur qurani duaon ko kuch nhi samjata tha. lakin phr jb iss pr mushkil ati hai to dua sy he talti hai.Phr us insan ka duaon per yaqeen paka ho jata hai.is tara ki aur amazing stories ko hamari website per read karin.https://urdughar.pk/urdu-stories/. Click this link for other stories.

قرآنی دعائیں نہ پڑ نےکاانجام

ایک دفعہ ایک شخص تھا جس کا نام محمد تھا۔ محمد ایک اچھا انسان تھا، لیکن وہ قرآنی دعاؤں کو پڑھنے کی عادت میں مبتلا نہیں تھا۔ وہ سمجھتا تھا کہ دعائیں صرف ایک رسم ہیں، اور ان کا کوئی حقیقی اثر نہیں ہوتا۔ایک دن، محمد کی زندگی میں ایک مشکل وقت آیا۔ وہ اپنی نوکری سے ہار گیا، اور اس کا کاروبار بھی تباہ ہو گیا۔ محمد بہت پریشان ہو گیا۔ وہ نہیں جانتا تھا کہ کیا کرے۔

محمد کے دوستوں نے اسے نصیحت کی کہ وہ قرآنی دعائیں پڑھے، لیکن محمد نے ان کی بات نہیں مانی۔ وہ سمجھتا تھا کہ دعائیں اس کی مشکل حل نہیں کر سکتیں۔آخر کار، محمد کو مجبوراً ایک نئی نوکری تلاش کرنی پڑی۔ وہ ایک چھوٹی سی نوکری پر رضامند ہو گیا، اور اس کا کاروبار بھی ختم ہو گیا۔ محمد کی زندگی بہت مشکل ہو گئی۔

ایک دن، محمد ایک مسجد میں گیا۔ مسجد میں ایک بزرگ پیر صاحب نماز پڑھا رہے تھے۔ محمد نے پیر صاحب کی دعاؤں کو سنا، اور وہ بہت متاثر ہوا۔محمد نے پیر صاحب سے دعاؤں کے بارے میں پوچھا۔ پیر صاحب نے محمد کو سمجھایا کہ دعائیں اللہ کی رحمت کا ذریعہ ہیں۔ دعائیں اللہ سے مدد مانگنے کا ایک طریقہ ہیں۔

قرآنی دعاؤں کی برکت

محمد نے پیر صاحب کی بات پر غور کیا۔ اس نے سوچا کہ شاید پیر صاحب سچ کہہ رہے ہیں۔اس نے فیصلہ کیا کہ وہ اب سے قرآنی دعائیں پڑھے گا۔محمد نے روزانہ صبح اور شام قرآنی دعائیں پڑھنا شروع کر دیں۔اس نے دعائیں پڑھنے کے ساتھ ساتھ اللہ سے مدد بھی مانگی۔

کچھ وقت بعد، محمد کی زندگی میں تبدیلی آنا شروع ہو گئی۔ اسے ایک اچھی نوکری مل گئی، اور اس کا کاروبار بھی دوبارہ چلنے لگا۔ محمد کی زندگی بہت آسان ہو گئی۔محمد کو اپنی غلطی کا احساس ہوا۔ وہ سمجھ گیا کہ دعائیں اللہ کی رحمت کا ذریعہ ہیں۔ دعائیں اللہ سے مدد مانگنے کا ایک موثر طریقہ ہیں۔محمد نے وعدہ کیا کہ وہ آئندہ کبھی قرآنی دعاؤں کو پڑھنے کی عادت نہیں توڑے گا۔

:سبق

قرآنی دعائیں اللہ کی رحمت کا ذریعہ ہیں۔

دعائیں اللہ سے مدد مانگنے کا ایک موثر طریقہ ہیں۔

قرآنی دعائیں پڑھنے سے انسان کی زندگی میں بہت سے فوائد ہوتے ہیں۔

Read more Urdu kahani for kids:

2 thoughts on “Urdu kahani for kids – qurani daun na prne ka enjam”

Leave a Comment