Kahaniyon ke zariye ahem ahlaki aur etehadi sabaq sikhaya ja sakta hai, jisse bachon mein achay akhlaqat ki tarbiyat ho.Rozana urdu kahani sunna bachon ke zaban, alfaz, aur samajhne ki salahiyaton mein izafah karta hai.Kahaniyan bachon aur waliden ke darmiyan gehrayi se judaiyan banati hain, jo umar bhar tak yaad rehti hain.

دودھ میں پانی ملانے والے کا انجام

ایک بار ایک قصبے میں ایک دودھ والا رہتا تھا۔ وہ ہر روز اپنے گائے سے دودھ دوھتا تھا اور اسے بازار میں بیچتا تھا۔ ایک دن، وہ دودھ بیچنے بازار گیا۔ اس نے اپنے دودھ کو ایک ٹوکرے میں ڈالا اور اسے بازار میں لے گیا۔

جب وہ بازار میں پہنچا تو اس نے دیکھا کہ ایک اور دودھ والا بھی اپنا دودھ بیچ رہا ہے۔ اس دودھ والے کا دودھ بہت زیادہ ہوتا تھا اور اس کا دودھ بہت صاف اور خوشگوار ہوتا تھا۔

لوگ اس کے دودھ کو بہت پسند کرتے تھے۔دودھ والا اپنے دودھ کو بیچنے کے لیے پریشان ہو گیا۔ اس نے سوچا کہ اگر وہ اپنے دودھ میں پانی ملا دے تو اس کا دودھ زیادہ ہو جائے گا اور اسے زیادہ پیسے مل سکیں گے۔

دودھ والا کچھ دنوں تک اپنے دودھ میں پانی ملا کر بیچتا رہا۔ اسے اچھے پیسے ملنے لگے۔ لیکن ایک دن، ایک شخص نے اس کے دودھ میں پانی ملاتےہوے دیکھ لیا۔ وہ شخص اس دودھ والے سے ناراض ہو گیا

اور اسے بازار سے نکال دیا۔دودھ والا اپنے دودھ میں پانی ملانے کے لیے پکڑا گیا۔ اسے شرمندگی محسوس ہوئی اور اس نے کبھی بھی اپنے دودھ میں پانی نہیں ملایا۔

سبق

اس کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ جھوٹ بولنے اور دھوکہ دہی کرنے سے ہمیں نقصان پہنچتا ہے۔ اگر ہم اپنے کام میں محنت کریں گے تو ہمیں یقینی طور پر کامیابی ملے گی۔

Read Urdu kahani here:
Read best story:https://urdughar.pk/nabeel-and-his-wife-story-in-urdu/

2 thoughts on “Urdu kahani – The Greedy Milkman Moral story”

Leave a Comment