Bachon ki kahaniyan read online krne k liye ap ak best website per hain. yahn per apko achi achi aur sabak amoz urdu kahaniyan prne ko mely gi.https://urdughar.pk/moral-story/

Aj ki story ali aur cat ki hai. ali ko cats boht achi lagti hain lakin cats ko ya acha nhi lagta hai ali unko utha ly.ak din wo cat ko utha lyta hai aur cat uss ko zakhami kr detii hai. phr uss ko nasehat aa jati hai aur wo dobara kabi asa nhi krta.

بلی کے ساتھ برا سلوک کرنے کی سزا

ایک دفعہ ایک چھوٹا سا لڑکا تھا جس کا نام علی تھا۔ علی ایک اچھا لڑکا تھا، لیکن وہ کبھی کبھی بلیوں کے ساتھ برا سلوک کرتا تھا۔ وہ انہیں پکڑ کر اٹھا لیتا تھا، انہیں کھینچتا تھا، اور انہیں چھوڑ دیتا تھا۔

ایک دن، علی اپنے گھر کے باہر کھیل رہا تھا۔ اسے ایک خوبصورت بلی نظر آئی۔ بلی بہت نرم اور خوبصورت تھی۔ علی نے بلی کو پکڑ لیا اور اسے اٹھا لیا۔بلی کو علی کی حرکت سے تکلیف ہوئی۔ اس نے علی کو اپنے پنجوں سے کھینچنا شروع کر دیا۔ علی کو بلی کا پنجہ لگا اور اسے درد ہونے لگا۔

علی نے بلی کو چھوڑ دیا اور بھاگ گیا۔ وہ بہت ڈر گیا تھا۔ اسے اپنے ہاتھ میں درد ہو رہا تھا۔علی نے اپنی ماں کو بلی کے پنجے سے لگنے کے بارے میں بتایا۔ اس کی ماں اسے ڈاکٹر کے پاس لے گئی ۔ ڈاکٹر نے علی کے ہاتھ کی مرہم پٹی کی اور اسے آرام کرنے کی ہدایت کی۔

علی کو اپنی غلطی کا احساس ہوا۔ اسے احساس ہوا کہ بلیوں کے ساتھ برا سلوک کرنا اچھا نہیں ہے۔ اس نے کبھی دوبارہ بلیوں کے ساتھ برا سلوک نہیں کیا۔

بلیوں کو کبھی بھی پکڑنے یا اٹھانے کی کوشش نہ کریں۔اگر آپ کو کسی بلی کو کھانا دینا چاہتے ہیں، تو اسے اس کے پاس رکھ دیں۔اگر آپ کو کسی بلی کے ساتھ کھیلنا چاہتے ہیں، تو اسے اس کے پاس کھلونا رکھ دیں۔اگر آپ ان باتوں پر عمل کریں گے، تو آپ بلیوں کے ساتھ اچھا سلوک کر سکیں گے۔بلیوں کو کبھی تنگ نہ کریں۔

نتیجہ

بلیوں کے ساتھ برا سلوک کرنا ایک بری عادت ہے۔ یہ بلیوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے اور ہمیں بھی نقصان پہنچا سکتا ہے۔ ہمیں بلیوں کے ساتھ اچھا سلوک کرنا چاہیے۔

urdu kahaniyan read online:

2 thoughts on “urdu kahaniyan read online – cat k sath bora salok kea”

Leave a Comment