Bachon ke liye moral stories ka hona bohot zaroori hai. Urdu moral stories for kids bachon ko zindagi ke mukhtalif pehluon ke bare mein seekhte hain. Unhe yeh sikhne ko milta hai ke achaai aur burai kaise pehchani jati hai, himmat aur sabr kaise karna hai, aur dosron ke sath kaise sulook karna hai. https://urdughar.pk/urdu-kahani-for-kids/Urdu moral stories for kids bachon ke liye dilchasp aur tafreehi bhi hoti hain. Ye kahaniyan bachon ko apni takhleeqi salahiyaton ko istemaal karne aur apne khayalat ko barhane ki targeeb deti hain.

زینب اور کالا کتا

ایک گاؤں میں ایک چھوٹی سی لڑکی تھی جس کا نام زینب تھا۔ زینب ایک بہت ہی خوفزدہ لڑکی تھی۔ وہ ہر چیز سے ڈرتی تھی، بشمول اندھیرا، اونچی آوازیں، اور جانور۔

ایک دن، زینب اپنے گھر کے باہر کھیل رہی تھی جب ایک کالے کتے نے اسکا پیچھا کیا۔ زینب بہت گھبرا گئی اور وہ بھاگنے لگی۔ وہ گھر کی طرف دوڑی، لیکن کالا کتا اس کے پیچھے تھا۔زینب نے اپنے گھر کے دروازے پر دستک دی، لیکن اسے کھولنے کے لیے کوئی نہیں آیا اس نے اپنی ماں کو پکارنے کی کوشش کی، لیکن اس کی آواز اس کے خوف سے کٹ گئی۔

ابھی زینب کو لگ رہا تھا کہ کالا کتا اسے پکڑنے والا ہے، جب اسے ایک خیال آیا۔ اس نے اپنے منہ سے ایک دعا پڑھی، “اے اللہ! میں تیری پناہ میں آتی ہوں۔ مجھے اس کالے کتے سے بچادے۔”دعا کرتے ہی، زینب نے محسوس کیا کہ اس کا خوف جاتا رہا ہے۔ وہ اب اتنی گھبرائی ہوئی نہیں تھی۔ اس نے اپنے سر کو گھما کر دیکھا تو اسے کالا کتا نہیں نظر آیا۔

زینب نے گھر کے اندر آکر اپنی ماں کو اپنی کہانی سنائی۔ اس کی ماں نے اسے بتایا کہ وہ دعا کی طاقت کی وجہ سے بچ گئی ہے۔اس واقعے کے بعد، زینب کوکبھی بھی ڈر محسوس نہیں ہوا۔ اس کا اللہ کی ذاتِ باری تعالیٰ پر بھروسہ بہت زیادہ بڑھ گیا ۔ اب وہ ہر روز اپنی ماں سے ایک نئی دعا سیکھتی۔ وہ ہر وقت اس دعا کو پڑھنے کی کوشش کرتی۔اور اللہ تعالیٰ سے ہمیشہ اپنی حفاظت کی درخواست کرتی رہی۔

:سبق

زینب کی کہانی ایک سبق دیتی ہے کہ دعا ہماری ہر مشکل میں ہماری مدد کر سکتی ہے۔ اگر ہم اللہ پر بھروسہ کرتے ہیں اور اس سے دعا کرتے ہیں، تو وہ ہمیشہ ہماری حفاظت کرے گا۔

https://urdughar.pk/new-moral-story-in-urdu/

1 thought on “Urdu moral stories for kids – Interesting stories in Urdu for reading”

Leave a Comment