Urdu sachi kahani hamari website per free read karin. Aur hamasha namaz prhne ki koshsh karin ku k namaz k bagair koi bi kamyabi momkin nhi hai.Aj ki story bi namaz prhne k bary mai he hai.Hena ak mahnati larki thi lakin wo namaz k bagair he kamyab hona chahti thi jo k momkin nhi tha. Phr jub last mai uss ko paper mai kuch nhi ata to wo namaz prhna shor ke dati hai. Jis sy wo kamyab ho jatii hai.

نماز سےحنا کی کامیابی

ایک بار ایک لڑکی تھی جس کا نام حنا تھا۔ وہ ایک ذہین اور محنتی لڑکی تھی، لیکن وہ نماز نہیں پڑھتی تھی۔ اس کے والدین اسے نماز پڑھنے کی تلقین کرتے رہتے تھے، لیکن وہ کبھی بھی نماز نہیں پڑھتی تھی۔

ایک دن، حنا ایک امتحان دینے کے لیے اسکول گئی۔ وہ اس امتحان میں کامیابی حاصل کرنے کے لیے بہت پرجوش تھی۔ اس نے پوری رات جاگ کر امتحان کی تیاری کی۔امتحان کا دن آیا۔ حنا بہت پریشان تھی۔ اسے لگ رہا تھا کہ وہ امتحان میں کامیاب نہیں ہو سکے گی۔

امتحان شروع ہوا۔ حنا نے سوالات کو پڑھا، لیکن وہ ان کے جوابات نہیں جانتی تھی۔ وہ بہت پریشان ہو گئی۔ اس نے سوچا کہ وہ امتحان میں ناکامی کا شکار ہو جائے گی۔اچانک، حنا کو ایک خیال آیا۔ اس نے سوچا کہ اگر وہ نماز پڑھے تو شاید اسے امتحان میں کامیابی مل جائے۔

حنا نے اپنے والدین کو فون کیا اور ان سے کہا کہ وہ نماز پڑھنا چاہتی ہے۔ اس کے والدین بہت خوش ہوئے اور انہوں نے اس کی حوصلہ افزائی کی۔

حنا نے نماز پڑھی۔ نماز پڑھنے کے بعد، اسے بہت سکون ملا۔ اسے لگنے لگا کہ وہ امتحان میں کامیاب ہو سکتی ہے۔امتحان ختم ہوا۔ حنا نے اپنے جوابات دیکھے۔ اسے خوشی ہوئی کہ وہ اکثر سوالات کے جوابات جانتی تھی۔

چند دنوں بعد، امتحان کے نتائج آئے۔ حنا نے امتحان میں کامیابی حاصل کی۔ وہ بہت خوش تھی۔ اور اس نے وعدہ کیا کہ وہ ہمیشہ نماز پڑھے گی۔

سبق

حنا کی کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ نماز پڑھنا ایک مسلمان کی بنیادی ذمہ داری ہے۔ نماز پڑھنے سے انسان کا دل صاف ہوتا ہے اور اسے اللہ کی مدد حاصل ہوتی ہے۔ نماز پڑھنے سے انسان کو کامیابی اور خوشی ملتی ہے۔

Read moreUrdu sachi kahani :https://urdughar.pk/urdu-kahani/

Leave a Comment