Urdu tales, with their interesting stories and valuable lessons, serve as a delightful source of wisdom and enjoyment. These timeless narratives not only promote a love for language and tradition but also share important life lessons in a simple and engaging way, making them a valuable resource for both learning and entertainment.

نمک اور گدھے کی کہانی

ایک دفعہ ایک نمک والا ایک گدھے کو لے کر ایک دوسرے شہر میں نمک بیچنے جارہا تھا۔ راستے میں جب وہ ایک پہاڑی راستے سے گزر رہے تھے۔ تو گدھے نے سوچا کہ وہ نمک کی بوریوں کو ایک طرف پھینک دے۔

اور واپس اپنے گھر چلا جائے۔ اس نے سوچا کہ اس طرح وہ اپنی محنت سے بچ جائے گا اور اسے نمک نہیں اٹھانا پڑے گی۔

گدھے نے اپنے منصوبےکوعملی جامہ پہنانےکے لیے ایک بوری نمک کی پہاڑی سے نیچے پھینک دی۔ نمک پھسلتے ہوئے گدھے کے پیروں کے نیچے سے گزرا اور اس کے پیروں کو جلا دیا۔

گدھے نے درد سے چیخ ماری اور نمک کی باقی بوریوں کو بھی پہاڑی سے نیچے پھینک دیا۔

نمک والے نے یہ دیکھ کر غصہ سے گدھے کو مارا اور کہا، “اے گدھے، تو نے میرے نمک کو تباہ کر دیا۔ اب میں کیا کروں گا؟”

گدھے نے کہا، “مجھے معاف کیجیے، میں نے غلطی کی۔ میں نے سوچا کہ اگر میں نمک کی بوریوں کو پھینک دوں گا تو مجھے نمک اٹھانے کی ضرورت نہیں پڑے گی اور میں اپنی محنت سے بچ جاؤں گا۔

نمک والے نے کہا، “تو نے بہت بڑی غلطی کی ہے۔ محنت سے بچنے کی کوشش میں تو نے اپنا نقصان کر لیا۔ اب ہم دونوں کو نمک کی بوریوں کو دوبارہ جمع کرنا ہوگا۔”

نمک والے نے محنت کرکے نمک کی بوریوں کو دوبارہ جمع کیا۔ پھر وہ دوسرے شہر میں نمک بیچنے گئے۔ اس بار گدھے نے اپنی غلطی سے سبق سیکھا اور اس نے دوبارہ ایسا نہیں کیا۔

اس کہانی سے یہ سبق ملتا ہے کہ محنت سے بچنے کی کوشش میں نقصان ہو سکتا ہے۔

Read best urdu tales here:

1 thought on “urdu tales – donkey and salt story in urdu”

Leave a Comment